خبرگزاری کار ایران

ادیانی‌راد: اظهارات وزرا شبیه به مطالب روزنامه‌هاست

لاریجانی: روزنامه‌ها حرف‌های حسابی می‌نویسند

نماینده مردم قائمشهر اظهارات وزرا در صحن علنی مجلس را شبیه به مطالب روزنامه‌ها توصیف کرد و خواستار برگزاری جلسات مجلس به صورت غیر علنی شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علی ادیانی راد در نشست علنی امروز سه‌شنبه پارلمان طی اخطار قانون اساسی اعلام کرد: اظهارات وزرا در صحن مجلس را می‌توان در روزنامه‌ها نیز مطالعه کرد.

لاریجانی در واکنش به این اظهار نظر ادیانی گفت: اگر اینگونه است، پس روزنامه‌ها حرف‌های حسابی می‌نویسند.

در ادامه نماینده قائمشهر پاسخ داد: حرف‌های هندسه هم می‌نویسند؛ پیشنهاد من این است که جلسات غیرعلنی برگزار کنیم که عزیزان حرف‌های خود را بگویند.

لاریجانی مجدداً در واکنش به اخطار این نماینده مجلس اظهارداشت: اگر واقعاً نظری در مورد اظهارات وزرا دارید بیان کنید؛ من احساس می‌کنم نیاز به جلسات غیر علنی نباشد.

ادیانی راد پس از اظهارات رئیس مجلس مجدداً تأکید کرد که گزارش‌های وزرا به نمایندگان از جنس مطالب روزنامه‌هاست که لاریجانی پاسخ داد: خدایی شما این مطالب را در روزنامه‌ها خوانده‌اید؟ معیار ما روزنامه‌ای یا غیرروزنامه‌ای بودن نیست.

رئیس مجلس در ادامه از نعمت‌زاده خواست گزارش مربوط به وضعیت اقتصادی و عملکرد این وزارتخانه را تهیه و به نمایندگان ارائه کند.

به گزارش ایلنا، دقایقی پیش از بیان این اخطار نماینده مردم قائمشهر، مصطفی کواکبیان، نماینده مردم تهران نیز در اخطاری دیگر ضمن درخواست برگزاری جلسات غیرعلنی، گفته بود که گزارش‌های وزرا را می‌توان در روزنامه‌ها نیز خواند.

کد خبر : ۳۸۰۰۴۱