خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام سیداحمد خاتمی:

برای ایستادگی مقابل استکبار باید مقتدر باشیم

یک عضو مجلس خبرگان رهبری با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به سخنرانی پرداخت.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سیداحمد خاتمی در این مراسم اظهار کرد: امروز در دنیایی زندگی می‌کنیم که به جای منطق و استدلال، زور حرف اول را می‌زند و ما اگر بخواهیم در مقابل دنیای استکبار بایستیم باید مقتدر و توانمند باشیم که به یاری خداوند هستیم.

این عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دنیای استکبار تلاش‌های زیادی کردند تا ایران را از صحنه سیاسی جهان حذف کنند اما به فضل خداوند ما نه تنها از جریان سیاسی دنیا منزوی نشده‌ایم بلکه بیشتر از همیشه در صحنه مانده‌ایم تا جایی که قدرت‌های استکباری دنیا بعد از مدت‌ها تازه به سیاست جمهوری اسلامی ایران در مورد سوریه رسیده‌اند که راه حل مشکل سوریه گفت‌وگوهای سوری- سوری است و به یاری خداوند امروز منطق سیاسی جمهوری اسلامی ایران منطق قابل اثباتی است.

خاتمی در ادامه تصریح کرد: ما در منطقه در میان حلقه آتش قرار داریم و وضعیت کشورهای همسایه ما مانند عراق، پاکستان و افغانستان مشخص است اما در این بین ایران اسلامی ایستاده است و کاملا از نعمت امنیت برخوردار است.

او در پایان خطاب به دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: شما دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی امیدهای امنیت و اقتدار کشور هستید و پدافند هوایی نماد اقتدار نظام اسلامی و تامین کننده این اقتدار است.

کد خبر : ۳۸۰۰۱۴