خبرگزاری کار ایران

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره)

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۱۲۸

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه‌ای بیست‌وهفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشت.

به گزارش ایلنا در این بیانیه آمده است:

بأسمه تعالی

بیست‌وهفتمین سالگرد ارتحال مصلح بزرگ، پیر فرزانه، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشته و به روح بلند بزرگمردی که با انقلاب شکوهمندش، ملتی را به هویت اسلامی و ایرانی خویش بازگرداند تا الگوی بشر امروز برای حرکت به سوی کمال گردد، درود می‌فرستیم.

نیمه خرداد یادآور عروج ملکوتی خمینی بزرگ است. هم او که با دلی آرام و قلبی مطمئن به سوی جایگاه رفیع ابدی‌اش رحلت کرد و ملت بزرگ و قدرشناس ایران نیز پس از آن، میراث گرانقدرش یعنی اصل نورانی ولایت فقیه را پاس داشت و با هدایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به قله‌های علم و دانش و جایگاه بی‌مثال امروزی رسید.

ایران عزیز امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهبری گرانقدرش، با بهره‌مندی از استقلالی که در پرتو انقلاب از آن برخوردار شده است و به همت فرزندان غیرتمندش، مرزهای دانش را درنوردیده، سردمداران نظام جهانی سلطه را با فرهنگ والای خود به چالش طلبیده و مقتدرانه به سوی تمدن نوین اسلامی - ایرانی در حرکت است و این همه از برکت انفاس قدسی امامی حاصل شده است که سال‌ها پس از رحلتش، هنوز مردم جهان در اقصی نقاط این گیتی وی را تحسین می‌کنند و انقلاب اسلامی ایران را به نام او می‌شناسند.

دلسپردگان امام راحل عظیم الشان(ره) در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به خود می‌بالند که برای معرفی اسلام ناب محمدی (ص) در جای جای جهان، همچنان از برکت شخصیت بی بدلیل امام راحل (ره) بهره‌مند شده و با اتکا به چنین شخصیتی بزرگ، برای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی - ایرانی گام برمی‌دارند.

در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل (ره) یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب، دفاع مقدس و به ویژه شهدای مدافع حریم انقلاب اسلامی را در فراسوی مرزها گرامی داشته و به روح بلندشان درود می‌فرستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز