خبرگزاری کار ایران

قالیباف در جلسه مشترک با مسئولان قضایی:

امیدواریم در این دوره، تبدیل زندان اوین به پارک عمومی اجرایی شود

شهردار تهران گفت: امیدواریم در این دوره تبدیل شدن زندان اوین به پارک عمومی اجرایی شود چرا که این مسئله برکات زیادی برای شهروندان، مدیریت شهری و دستگاه قضا خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر قالیباف در جلسه مشترک مسئولان قضایی و اداری استان تهران گفت: شهر تهران در مسیر درستی در حوزه زیرساختی قرار گرفته و با برنامه مشخصی که وجود دارد، کارها در حال انجام است ولی امروز ما نیازمند اقدامات اجتماعی و فرهنگی برای ارتقای کیفیت زندگی در استان تهران هستیم.

وی با بیان اینکه باید سطح امنیت تهران ارتقا یابد، اظهار داشت: البته ایران در مقوله امنیت داخلی و امنیت ملی در منطقه بی‌نظیر است. در شرایطی که ما در جزیره ناآرام خاورمیانه قرار داریم، اگر در تهران بتوانیم انضباط شهری را حاکم کنیم آن مسئله خود بسترساز امنیت اجتماعی می‌شود و به سرعت به شهرهای دیگر سرایت می‌کند و اینگونه ما شاهد تحول جدیدی در عرصه امنیت و رفاه مردم خواهیم بود.

شهردار تهران در پایان با یادآوری اینکه می‌توان وضعیت نامناسب اماکن قضایی را سامان داد، خاطرنشان کرد: شهرداری آماده همکاری است و امیدواریم در این دوره تبدیل شدن زندان اوین به پارک عمومی اجرایی شود چرا که این مسئله برکات زیادی برای شهروندان، مدیریت شهری و دستگاه قضا خواهد داشت.

کد خبر : ۳۷۵۹۸۰