خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات:

خدمت به مردم باید با متانت و در شان آنان باشد

وزیر اطلاعات گفت: کارکنان و مدیران حراست و بخش های امنیتی فرزندان و خدمتگزاران ملت ایران هستند و خدمت به مردم برای آنان افتخار بزرگی است.

 به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسملین سید محمود علوی روزیکشنبه در آیین تجدید پیمان مدیران و کارکنان حراست دستگاه ها با امام راحل(ره) با بیان اینکه همانطور که امام راحل(ره) و رهبر  انقلاب همواره تاکید دارند مردم ولی نعمت مسئولان هستند افزود: خدمت به مردم از سوی همه بخش‌ها از جمله حراست وظیفه و افتخار بزرگی است.

وی با اشاره به نامه امیرالمومنین(ع) به مالک اشتر گفت: همواره باید با مردم مهربان بود وگره‌گشایی از کار آنان را نعمت الهی دانست زیرا آنان همانطور که امیرالمومنین(ع) فرمودند یا برادر دینی ما هستند یا در خلقت با ما برابرند.

حجت الاسلام علوی گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسیر خدمت به مردم نه با ذوق و سلیقه و تمایلات افراد بلکه بر اساس اصول مدنظر امام و رهبری طراحی شده است.

وی تاکید کرد: خدمت به مردم در جامعه اسلامی باید با متانت و در شان آنان باشد و این خدمت از حوزه اصول قانونی به عنوان وظیفه باید به اصول وجدانی و اخلاقی نیز توسعه یابد.

علوی گفت: عناصر حکومت اسلامی باید مظهر مهر و محبت باشد همانطور که حاکم باید مانند پدری مهربان بوده و جامعه به عنوان خانواده مهر او را لمس کند اما برخورد با تخلفات سرجای خود است.

وی امنیت را از ضروریات جامعه ذکر کرد و گفت: امنیت باعث حفظ عقیده و ایمان شده و در پرتو این امنیت است که جامعه قوام یافته و روبه جلو حرکت می کند.

مدیران و کارکنان حراست دستگاه‌های اجرایی همزمان با گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) با حضور در حرم مطهر امام راحل (ره) به مقام شامخ رهبر کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

کد خبر : ۳۷۵۶۸۹