خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی به ایلنا خبر داد؛

جلسه فراکسیون ولایت برای انتخاب نامزدهای نواب رئیس مجلس

یک نماینده اصولگرای مجلس دهم با ارائه توضیح‌هایی در مورد فراکسیون جدید اصولگرایان با نام «فراکسیون ولایت» گفت: این فراکسیون ادامه رهروان ولایت نیست.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا،‌ با اشاره به انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس در جلسه علنی صبح روز یکشنبه اعلام کرد: عصر امروز از ساعت ۱۸ فراکسیون ولایت برای انتخاب نامزدهای نواب رئیس، دبیران و کارپردازان تشکیل جلسه می‌دهد.

او گفت: بنا بر این است که هر کسی در جلسه فراکسیون رأی بیشتری آورد، در صحن علنی نیز نامزد شود و هیچ کس خارج از لیست نهایی فراکسیون در جلسه علنی اعلام نامزدی نکند.

نماینده اصولگرای مردم ورامین در مجلس دهم در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب عنوان ولایت برای فراکسیون اصولگرایان در مجلس دهم به معنای تداوم کار فراکسیون رهروان ولایت در مجلس نهم است، تاکید کرد: فراکسیون ولایت ادامه رهروان ولایت نیست، چرا که اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم نیز در این فراکسیون جدید حضور دارند.

نقوی حسینی خاطر نشان کرد: ولایت تنها موضوعی است که همه افراد را به یکدیگر پیوند می‌دهد و این ولایت نخ تسبیح برای همه افراد است.

او در توضیح حضور کاظم جلالی و بهروز نعمتی در فراکسیون ولایت اظهار کرد: نگاه ما در تشکیل فراکسیون، لیستی نبود و همه کسانی که به اصول پنج‌گانه فراکسیون ولایت اعم از دین‌مداری، اعتقاد به اسلام و قرآن کریم، تلاش برای اعتلای اسلام، اعتقاد به ولایت و به ویژه ارادت خاص به شخص رهبری و همچنین تلاش برای خدمت به مردم اعتقاد داشته باشند، می‌توانند در فراکسیون ولایت حضور یابند.

نقوی حسینی در پایان با اشاره به برگزاری جلسه عصر دیروز فراکسیون ولایت اعلام کرد: این جلسه به دعوت آقای لاریجانی برگزار شد و تاکید شده بود که این دعوت برای حضور در جلسه فراکسیون فراگیر انجام شده است.

کد خبر : ۳۷۵۲۵۴