خبرگزاری کار ایران

وکیلی به ایلنا خبر داد؛

شنبه؛ چهارمین جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید/ بر تعامل با فراکسیون فراگیر اصولگرایان تاکید داریم

عضو هیات رئیسه موقت فراکسیون امید گفت: جلسه چهارم مجمع فراکسیون روز شنبه برگزار می‌شود.

محمدعلی وکیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر که سومین جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید چهارشنبه برگزار می‌شود، گفت: این جلسه از ساعت ۱۵/۳۰ دقیقه تا ۱۹/۳۰ دقیقه در سالن مشروطه مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

وی افزود: انتخاب نامزد ریاست مجلس از طریق رای در فراکسیون، تبیین شرایط اولیه نواب و هیات رییسه و اعلام آمادگی نامزدهای نواب ، هیات رییسه و دبیران و کارپردازان در دستور کار سومین جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید قرار دارد.

منتخب مردم تهران با بیان اینکه جلسه چهارم مجمع فراکسیون روز شنبه برگزار می‌شود، گفت: انتخاب نامزدهای نواب و همچنین تعیین نامزدهای دبیران و کارپردازان نیز در دستور کار این جلسه قرار دارد.

وکیلی یادآور شد: فراکسیون امید در راستای ماموریت خود همچنان بر تعامل با فراکسیون فراگیر اصولگرایان از طریق تعیین کارگروه مشترک تاکید دارد و منتظر هستیم مشابه آن چه در مجموع فراکسیون امید انجام گرفت در فراکسیون فراگیر هم صورت گیرد.

وی گفت: در صورت تشکیل چنین کارگروهی امکان اینکه برای پست‌های هیات رییسه ونواب به صورت ائتلافی به توافق برسیم وجود دارد که امیدواریم با معرفی کارگروه ۵نفره توسط فراکسیون فراگیر به این مهم جامعه عمل پوشانده شود .

وکیلی این را هم گفت که ساعت و مکان جلسه روز شنبه متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبر : ۳۷۳۸۴۴