خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده کل سپاه:

ایران امروز در اوج اقتدار و بازدارندگی است

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه کسی نمی‌تواند به جمهوری اسلامی چپ نگاه کند، گفت: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و بازدارندگی قرار دارد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین سلامی در یادواره سرداران و ۱۴۶ شهید منطقه کلیجان رستاق ساری در روستای آبکسر با بیان اینکه کسی نمی‌تواند به جمهوری اسلامی چپ نگاه کند، گفت: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و قدرت بازدارندگی قرار دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم مازندران افزود: مازندران قهرمان‌پرور در دوران دفاع مقدس و انقلاب همواره حماسه‌آفرین بوده و اکنون نیز ۳۰ شهید مدافع حرم از این استان قهرمان‌پرور برای دفاع از ارزش‌های ایثار و شهادت در آن سوی مرزها ‌جان خود را تقدیم حریت و آزادی کردند تا ما اکنون زنده و پویا برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کنیم.

سلامی با اشاره به برپایی یادواره‌های شهدا در کشور گفت: باید اسطوره‌های ایثار و شهادت در این مراسم‌ها به خوبی برای جامعه معرفی شود و امروز به برکت خون شهدا تمام خطرات را پشت سر گذاشته و در امنیت کامل هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه مازندران قهرمان‌پرور در طول دوران دفاع مقدس اسطوره‌های ایثار و شهادت را به جامعه معرفی کرده است، تصریح کرد: تبیین و بازآموزی منش ایثار شهیدان در یادواره‌های شهدا برای آشنایی بیشتر جوانان با فرهنگ شهادت ضروری است.

سلامی با یادآوری رشادت‌های رزمندگان مازندرانی در دوران دفاع مقدس گفت: عروسک‌های استکبار جهانی همان تکفیری‌ها بودند که هیچ جایگاهی در برابر ایران ندارند و به زودی نابود خواهند شد.

وی افزود: وجود مدافعان حرم در وسط میدان ، دشمن را زمین‌گیر کرده ‌بنابراین همه ملت ما مدیون شهدای مدافع حرم هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تکریم و تعظیم خانواده‌های شهدا باید در جامعه نهادینه شود، گفت: خانواده‌های شهدا اسطوره‌های واقعی ایثار بوده و یادآوری نام شهیدان در یادواره‌های شهدا برای آنان بسیار ارزشمند است.

سردار سلامی تصریح کرد: رزمندگان ایران در حال حاضر برای دفاع ازاسلام در عراق و سوریه حاضر شده و اگر ‌در این کشورها از عزت اسلام دفاع نکنیم چهره اسلام در منطقه مخدوش و از بین خواهد رفت.

او تأکید کرد: ایران اسلامی در حال حاضر به عنوان کشور قدرتمند ‌منطقه بوده و به دلیل جهاد، هجرت و تحمل سختی‌ها توسط رزمندگان به الگوی ایثار و شهادت در منطقه تبدیل شده و مقاومت ملت ایران برای دفاع از مظلوم همچنان ادامه دارد.

سلامی با بیان اینکه برکتی که برپایی یادواره شهدا دارد با هیچ موضوع دیگری قابل مقایسه نیست، گفت: خاطرات شهدا و رشادت‌های آنان در دوران انقلاب، دفاع مقدس و برهه کنونی باید در قالب کتب گوناگون انتشار تا برای نسل‌های آینده قابل معرفی باشد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم با حضور سردارسلامی از تمبر یاد بود یادواره شهدای تریجان رستاق رونمایی شد.

کد خبر : ۳۷۳۱۶۵