خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

قرار نیست برجام مشکل عالم اسلام را حل کند

استاندار تهران با اشاره به موضوع برجام گفت:‌ متاسفانه برجام خیلی سیاسی شده است درحالیکه به موفقیت در محدوده خود دست یافت و قرار نیست برجام مشکل عالم اسلام را حل کند.

به گزارش ایلنا، سیدحسین هاشمی در نشست مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران که با حضور مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های استان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت امام زمان (عج)، فرارسیدن هفته جوان را نیز تبریک گفت و اظهارداشت: به جوانان توصیه می‌کنم تا همواره احترام بزرگان به ویژه معلمان و اساتید را در همه مراحل زندگی حفظ کنند.

او افزود: خط کشی‌های سیاسی موجب شده است به بزرگان خود کم لطفی کنیم در حالیکه این بزرگان و اساتید از افتخارات ما هستند.

استاندار تهران در ادامه سخنانش با اشاره به شکل گیری شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها گفت: ‌ ایجاد این شورا در استان تهران از زمان شکل گیری تا کنون اهمیت زیادی دارد.

استاندار تهران افزود: ‌ فعالیت شورای روابط عمومی‌ها نشان می‌دهد که نسبت به گذشته منحنی رو به رشدی را گذرانده اما با اهداف اصلی هنوز فاصله دارد.

هاشمی با بیان اینکه دولت انتظار دارد عملکرد‌ها از سوی روابط عمومی‌ها با زبانی قابل درک برای عموم مردم منعکس شود، تصریح کرد: نباید مسایل کاذب و خلاف را منعکس کنیم و خیلی اتفاقات خوبی در دولت یازدهم رخ داده که هنوز برای مردم اطلاع‌رسانی نشده است.

استاندار تهران ادامه داد: ‌ مردم باید بدانند اداره کشور با نفت بشکه‌ای کمتر از ۳۰ دلار بدون استقراض از بانک مرکزی ارزشمند است.

او در بخش دیگری از سخنانش به نقش مهم رسانه‌ها و فضای مجازی اشاره کرد و گفت: ‌ فضای مجازی به خصوص در انتخابات تاثیر زیادی در حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای داشت.

هاشمی، همچنین اطلاع‌رسانی اقدامات در حوزه نفت، گاز و حفظ تجهیزات برق با وجود عمر بالا را از سوی روابط عمومی و رسانه‌ها مهم برشمرد و تصریح کرد: ‌ خروج از اقتصاد تک محصولی و وابستگی به نفت که از ابتدای انقلاب مطرح بود در دولت یازدهم به کمتر از ۲۵ درصد رسیده است که قابل توجه است.

استاندار تهران در ادامه سخنانش به موضوع برجام اشاره کرد و گفت: ‌متاسفانه برجام خیلی سیاسی شده است درحالیکه به موفقیت در محدوده خود دست یافت و قرار نیست برجام مشکل عالم اسلام را حل کند.

هاشمی ادامه داد: ‌ موضوع توافق هسته‌ای ایران به اندازه‌ای مهم است که در انتخابات حزبی آمریکا مورد توجه است.

استاندار تهران به انتخابات هفتم اسفندماه به عنوان افتخار مهمی برای نظام اشاره کرد و گفت: هوشیاری نیروهای انتظامی، سپاه، نیروهای امنیتی و ملت ایران موجب شد تا انتخاباتی با آرامش کامل را تجربه کنیم.

وی در بخش پایانی سخنانش اطلاع رسانی اقدامات تاثیرگذار دستگاه‌ها از سوی روابط عمومی‌ها را مهم دانست و گفت: آگاهی بخشی جامعه موجب می‌شود تا نمایش توان واقعی نظام در بخش‌های مختلف محقق شود.

کد خبر : ۳۷۱۵۱۴