خبرگزاری کار ایران

در پیامی به دبیر کل حزب الله لبنان؛

ولایتی شهادت مصطفی بدرالدین را تسلیت گفت

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی به دبیر کل حزب الله لبنان شهادت یکی از فرماندهان غیور مقاومت را تبریک و تسلیت گفت و تصریح کرد: خون شهدای بزرگ ایستادگی و پایمردی در برابر رژیم صهیونیستی، آمریکا و جریان‌های افراطی و تکفیری در منطقه، محور مقاومت را به پیروزی نزدیک‌تر خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

حجت الاسلام والمسلمین حضرت آقای سیدحسن نصرالله
دبیر کل محترم حزب الله

سلام علیکم

شهادت مجاهد عزیز و فرمانده بزرگ مقاومت، شهید مصطفی بدرالدین مزین مشهور به سید ذوالفقار را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

آن شهید بزرگوار عاشقانه و با ایمان راسخ به مسیر مقاومت و ایستادگی برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی اسلامی مبارزه نمود و بی‌تردید خون شهدای بزرگ ایستادگی و پایمردی در برابر رژیم صهیونیستی، آمریکا و جریان‌های افراطی و تکفیری و تروریسم در منطقه، محور مقاومت را به پیروزی نزدیک‌تر خواهد کرد.

البته شهادت این مجاهد نستوه سنگین و فقدان یکی از چهره‌های درخشان و تاثیر گذار جبهه مقاومت محسوب می‌گردد اما خون آن شهید، عزم نیروهای جهادی، تقویت بنیه ایمانی و پایمردی هر چه بیشتر در برابر بدخواهان و توطیه گران و به ویژه رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت.

اینجانب ضمن آرزوی علو درجات برای آن شهید، این ضایعه بزرگ را به جنابعالی، همسنگران و همرزمان، خانواده محترم شهید و مردم لبنان تبریک و تسلیت عرض نموده توفیقات روز افزون و صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

کد خبر : ۳۷۱۰۵۵