خبرگزاری کار ایران

سردار حسین سلامی:

به وجود جوانمردان کشور می‌بالیم، نه به تانک و موشک

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۰۲۶

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اسلام، رهبری و مردم اساس اقتدار و پیروزی‌های ملت ایران است و رهبر معظم انقلاب سازنده نقشه راه تمدنی هستند که جهان را از عدل، قسط و داد پر می‌کند و این نقشه راه سعادت ماست.

به گزارش ایلنا، سردار حسین سلامی در نخستین یادواره شهدای یگان‌های زرهی استان فارس در شیراز با بیان اینکه قرآن حق مطلق است و آحاد مسئولان باید بر اساس منطق قرآن با دشمنان رفتار کنند گفت: اینکه عده‌ای فکر کنند سعادت ما در رضایت و خوش بینی نسبت به دشمنان است، خلاف منطق قرآن است.

او افزود: بر اساس آیات قرآن، کفار و مشرکان اگر ظفر یابند هیچ عطوفت و تعهدی نسبت به ما ندارند و امروز تجلی این آیات در رفتار آمریکایی‌ها نسبت به برجام قابل مشاهده است.

سردار سلامی اظهار داشت: پیام قرآن آزادی، عزت، شرف و استقلال برای مسلمانان است و ما به دنبال بازیابی این عزت هستیم و در این زمینه از پا نمی‌نشینیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به دنبال بازیابی شکوه مسلمانان هستند، گفت: اگر تا به امروز کاروان شهدا روی دستان مردم وفادار و متدین ما تشییع می‌شود، برای بازیابی هویت اسلامی از دست رفته مسلمانان است.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: ما به توپ، تانک و موشک نمی‌بالیم، ما به وجود مردانمان می‌بالیم که سرشار از جوانمردی هستند، مردانی که از حضرت ابوالفضل (ع) مردانگی، از حضرت علی اکبر (ع) حضور در قلب میدان نبرد و از حضرت‌ام البنین (س) صبر آموختند.

وی بیان کرد: ائمه اطهار (ع) سرمایه‌های عظیم تمدنی هستند که امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی پرچمدار و ادامه دهنده راه آن‌ها هستند تا برای همیشه مسلمانان جهان را از سیطره استکبار نجات دهند.

سردار سلامی افزود: ملت ایران در پرتو اسلام، قرآن و ولایت فقیه در طول ۳۸ سال توانسته انواع تهاجم‌های جهانی دشمنان اعم از جنگ تحمیلی هشت ساله، محاصره اقتصادی، تهاجم فرهنگی، عملیات روانی و جنگ‌های نیابتی را با موفقیت پیش سر گذارد و امروز در امنیت کامل رو به پیشرفت و آبادانی در حال حرکت است.

وی تصریح کرد: اسلام، رهبری و مردم اساس اقتدار و پیروزی‌های ملت ایران است و رهبر معظم انقلاب سازنده نقشه راه تمدنی هستند که جهان را از عدل، قسط و داد پر می‌کند و این نقشه راه سعادت ماست.

سردار سلامی خاطر نشان کرد: ملت ایران در مقابل بزرگ‌ترین امپراطوری‌های تاریخ سربلند ایستاده و تحمیل کننده اراده خود بر دشمنان بزرگ است که نمونه‌ای از این ایستادگی و سربلندی در مواجهه تفنگداران نیروی دریایی سپاه با نیروی دریایی آمریکا برای همگان آشکار شد و مردم دنیا تقابل عزت با ذلت را دیدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از مطالب خود بیان داشت: شهیدان عزت، اقتدار و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و با اهدای خون خود، منزلت، استقلال و کرامت را به مردم و کشور خود اهدا کردند و بی‌شک اقتدار و هویت امروز کشور ما مرهون خون‌های پاک شهداست.

سردار سلامی اظهار داشت: شهدا هدایتگر بشریت هستند و همانگونه که همگان شاهد آن بودیم در پرتو ولایت فقیه صحنه‌های نبرد نابرابر را به میدان مواجهه عاشقانه و عاشورایی فرزندان امت اسلام تبدیل کردند.

وی اضافه کرد: خانواده شهدا نماد صبر، استقامت و شکوه ملت ایران در عرصه رویارویی با استکبار جهانی هستند و ملت ایران همواره قدردان این خانواده‌ها خواهد بود.

سردار سلامی، با بیان اینکه فارس مهد پرورش عالمان بزرگ، مجاهدان صف شکن و شهیدان جاودانه است، اظهار کرد: فارس در تصویرگری هویت نوین ایران اسلامی مقاوم، حق جو و عدالت طلب، نقشی تعیین کننده ایفا کرده و در تکامل نقشه افتخار و اقتدار این ملت تاثیری ارزشمند و تعیین کننده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز