خبرگزاری کار ایران

پیرامون زمینه همکاری‌های دو طرف؛

رئیس جدید مرکز اطلاعات سازمان ملل با ظریف دیدار کرد

ماریا دوتسنکو رئیس جدید مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و پیرامون زمینه همکاری‌های دو طرف بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد ظریف در خصوص زمینه همکاری‌های فیمابین تبادل همکاری‌های دو طرف در چهارچوب اطلاع‌رسانی برای دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها پیرامون وقایع تاریخی و اسناد حقوقی سازمان ملل را سودمند و مفید دانست. 

وی برگزاری نمایشگاه به منظور آشنایی و اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر در خصوص فرآیندهای سازمان ملل و شناخت دیدگاه‌های رئیس جمهوری اسلامی ایران در زمینه قطعنامه مصوب در مجمع عمومی سازمان ملل پیرامون مقابله با خشونت و افراط گرایی و تروریسم که مخاطرات این پدیده شوم و جنایات سازمان یافته و مبارزه با مواد مخدر، تمامی کشور‌ها را متاثر ساخته، از جمله دیگر زمینه‌های فعالیت‌های سازمان ملل توصیف کرد. 

ماریا دوتسنکو با اشاره به آثار و نتایج برجام در پیشبرد همکاری‌های سازمان ملل با جمهوری اسلامی ایران گفت ما امیدواریم در این دوره جدید، سطح همکاری‌های سازمان ملل با موسسات علمی و دانشگاهی را افزایش دهیم و آمادگی داریم با برگزاری نمایشگاه عکس و اسناد حقوقی و وقایع تاریخی، تبادلات فی مابین در زمینه همکاری‌های بین‌المللی سازمان ملل و جمهوری اسلامی ایران را ارتقاء دهیم.

کد خبر : ۳۷۰۳۰۸