خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات:

تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه همدلی میسر است

وزیر اطلاعات گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت و همدلی می‌سر است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید محمود علوی روز سه شنبه در جمع مردم بافت در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر افزود: هر کس در هر پست و مقام و موقعیتی که باشد باید در چارچوب شرع و حلال و حرام خدا حرکت کند.

وی بیان کرد: ایجاد امنیت و آرامش در کشور با حفظ وحدت می‌سر است و بارور شدن فرهنگ و اقتصاد باید در کنار آرامش و امنیت صورت گیرد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه حکومت اسلامی ایران بر پایه اخلاق و معنویت و خدمت به مردم است گفت: نظام حکومت اسلامی ایران در چارچوب اسلام و شرع است.

وی اظهار کرد: آزادی در انتخابات و دموکراسی مردمی در ایران اسلامی سبب ایجاد سلایق سیاسی در کنار یکدیگر و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

حجت الاسلام علوی مهم‌ترین اولویت کنونی برای حفظ نظام اسلامی و وحدت مردم را دفع حداقلی و جذب حداکثری دانست و گفت: وجود ناامنی‌های کنونی در برخی کشورهای دنیا و امنیت فعلی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان از امنیت، اقتدار، عزت و سربلندی ملتی است که هر کدام نیرویی خبره و حافظ امنیت و اقتدار این مرز و بوم هستند.

وزیر اطلاعات و هیات همراه روز (سه شنبه) همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان کرمان با ورود به شهرستان بافت مورد استقبال فرزندان شهید منصور توحیدی شهید عرصه امنیت قرار گرفت.

وی با حضور در گلزار شهدای بافت به مقام شامخ شهدا ادای احترام و قبور مطهر شهیدان را گلباران کرد.

معاونان رئیس جمهوری و وزرا به عنوان نمایندگان وی به شهرستان‌های استان سفر و در دیدارهای مردمی و نشست با مسئولان محلی، وضعیت مناطق مختلف را بررسی می‌کنند.

مرکز شهرستان بافت در ۱۵۵ کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.

 

کد خبر : ۳۶۹۸۶۴