خبرگزاری کار ایران

محسن رضایی:

تقاص سختی از تکفیری‌ها گرفته خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۲۳۱

دبیر مجمع تشخیص مصلت نظام در یادداشتی، یاد رزمندگان مازندرانی و شهادت جمعی از مدافعان حرم اهل بیت(ع) در سوریه را گرامی داشت.

به گزارش  ایلنا، محسن رضایی ضمن یادآوری حماسه رزمندگان مازندرانی در عبور از اروند در روزهای دفاع مقدس، طی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت که هر جنگ فراز و نشیب و پیروزی و شکستی دارد.

وی گفت که به‌زودی تقاص سختی از تکفیری‌ها گرفته خواهد شد.

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:

چند ماه پیش "خان طومان" در جنوب حلب آزاد شد ولی چند روز گذشته تکفیری‌ها با سوءاستفاده از آتش‌بس در حالی‌که نه هواپیماها و نه توپخانه ارتش سوریه فعال بود، غافلگیرانه به نیروهای سوری و مستشاران ایرانی حمله کردند و آن منطقه را گرفتند. از نیروهای ارتش عربستان و ترکیه در پشتیبانی آتش برای تکفیری‌ها استفاده‌ شده است، در این نبرد مازندرانی‌های قهرمان با همان روحیه عبور از اروندرود، جنگیدند و تلفات سنگینی به تکفیری‌ها وارد کردند، البته در هر جنگی فراز و نشیب پیروزی و شکست وجود دارد. اجر این شهدای مخلص نزد خداوند متعال محفوظ است. به شما وعده می‌دهم که از تکفیری‌ها، این عمله‌های صهیونیسم، تقاص سختی گرفته خواهد شد. بی‌تردید نتیجه نهایی به عون الهی پیروزی مقاومت، دولت و ملت سوریه و ایران اسلامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز