خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای؛

پویش امتداد امید از «عارف» برای ریاست‌مجلس دعوت کرد

پویش مردمی امتداد امید با انتشار اطلاعیه‌ای، از محمدرضا عارف برای حضور در عرصه انتخاب رئیس مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است:

 «به نام خدا

آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت...

پس از حضور پرشور مردم ایران اسلامی که با امید به لیست امید، حماسه ۷ اسفند را با دستان بسته آفریدند، بار دیگر در ۱۰ اردیبهشت این پیروزی را تکرار نمودند تا گام دوم را تکمیل نمایند.

مردم فهیم کشورمان با حضورشان «نه» بزرگی به افراط گفتند و اینک می‌خواهند بذر امیدی که در برگه رای خود کاشتند، جوانه زند و خلق دشوار این حماسه در مجلس محسوس باشد، و فردی بر آن ریاست نماید، که قاطبه رای مردم را به همراه داشته باشد؛ فردی که نماد اخلاق و تعامل است و ایثار و وفاداری با نام او همراه است.

بی‌شک همگان بر این مهم یقین دارند که دکتر محمدرضا عارف نقش بسزایی در به ثمر رسیدن دولت تدبیر و امید و لیست امید داشته است و اگر ایشان نبود شاید امروز تاریخ به گونه دیگری در سال ۹۲ و انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم رقم می‌خورد.

از این‌رو پویش مردمی امتداد امید، در امتداد پیروزی لیست امید در کشور این‌بار از این چهره فرزانه و دانشمند درخواست می‌کند برای ریاست مجلس شورای اسلامی دهم وارد میدان شود و به درخواست مردمی که دل در گرو بهبود و اصلاح کشورشان دارند لبیک گوید.

پویش مردمی امتداد امید به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) فعالیت خود را آغاز نموده و از جمیع هموطنان درخواست می‌نماید، هریک رسانه‌ای باشند برای محقق شدن این مهم.

پویش مردمی امتداد امید

۱۴ اردیبهشت ۹۵»

کد خبر : ۳۶۸۰۵۹