خبرگزاری کار ایران

از سوی معاون اول رییس جمهور انجام شد؛

تفویض اختیار ستاد اقتصاد مقاومتی استان‌های آذربایجان شرقی و لرستان به وزیر کشور

معاون اول رییس جمهور بر اساس مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، اختیارات این ستاد در استان‌های آذربایجان شرقی و لرستان را به وزیر کشور به عنوان «جانشین رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی» تفویض کرد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور از وزیر کشور به عنوان «جانشین رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی» خواسته است با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، ملی و استانی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام کند.

معاون اول رییس جمهور همچنین از کلیه دستگاه‌های اجرایی نیز خواست در این خصوص هماهنگی و اقدام لازم به‌عمل آورند تا با اجرای موفق این طرح بتوان زمینه را برای توسعه و اجرایی شدن در سایر استان‌های کشور فراهم ساخت.

متن کامل این ابلاغیه بدین شرح است:

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر رحمانی فضلی
وزیر محترم کشور

باسلام

در راستای اجرایی شدن سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عمل به تاکیدات رییس‌جمهور محترم در تحقق برنامه‌های مرتبط با این سیاست‌ها در سال ۱۳۹۵ که به سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» مزین شده است، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در جلسه مورخ ۱۶/۱/۱۳۹۵ تصویب کرد:

وظایف و اختیارات خود شامل اجزاء (الف) تا (ح) از بند یک مصوبه شماره ۸۵۰۰۱/ت۰۵۲۴۴۲ مورخ ۳۱/۶/۹۴ را در استان‌های آذربایجان شرقی و لرستان به جناب عالی به عنوان «جانشین رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی» تفویض می‌کند تا با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی در راستای تحقق این امر اقدام کنید.

بدیهی است کلیه دستگاه‌های اجرایی موظفند در این خصوص هماهنگی و اقدام لازم را به عمل آید، تا با اجرای موفق این طرح بتوان زمینه را برای توسعه و اجرایی شدن در سایر استان‌های کشور فراهم ساخت.

اسحاق جهانگیری

کد خبر : ۳۶۵۹۵۲