خبرگزاری کار ایران

فولادگر به ایلنا خبر داد؛

دیدار کمیته هفت‌نفره با لاریجانی پس از سفر مسکو انجام می‌شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس نهم گفت: باوجود این‌که تحت عنوان کمیته و به صورت دسته‌جمعی دیداری با آقای لاریجانی نداشتیم، اما اعضای کمیته به صورت انفرادی با ایشان دیدار کردند و قرار شد جلسه نیز بعد از سفر آقای لاریجانی به مسکو انجام شود.

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به اضافه شدن سه عضو جدید به کمیته هفت‌نفره اصولگرایان اعلام کرد: فعالیت‌های این کمیته موقتی است و اضافه شدن این سه نفر نیز تا زمان تشکیل فراکسیون خواهد بود.

سه‌عضو جدید کمیته هفت‌نفره اصولگرایان نقش مشورتی دارند

او تصریح کرد: آقایان کوهکن و دهقان در این مرحله برای مشورت با اعضای کمیته اضافه شده‌آند و آقای باهنر هم که همیشه در جریان‌های اصولگرایی به‌عنوان فردی باتجربه حضور داشته و این‌بار نیز به منظور ارائه مشورت در جلسات کمیته حضور خواهند داشت.

نماینده مردم اصفهان اعلام کرد: درحال حاضر و بنابر همین مشورت‌های صورت گرفته، قصد داشتیم این کمیته را به‌منظور ایجاد انسجام در فعالیت‌های اصولگرایان در مرحله دوم انتخابات مجلس تشکیل دهیم و در جلسات اولیه به این تصمیم رسیدیم که فعالیت‌های کمیته را تا زمان تشکیل فراکسیون فراگیر اصولگرایان در مجلس دهم ادامه دهیم.

همه اعضای کمیته در مجامع مشورتی پیش از انتخابات حضور داشتند

او در پاسخ به این سوال که باتوجه به عدم حضور باهنر در مجلس دهم و رای شکننده دهقان و کوهکن در انتخابات مجلس، برخلاف دیگر اعضای کمیته هفت‌نفره اصولگرایان که رای بالایی داشتند، آیا تاثیرگذاری این افراد کمتر از اعضای اصلی خواهد بود، اظهار داشت: البته تنها دلیل حضور ما هفت‌نفر در کمیته رای بالایی که به دست آوردیم، نبود. در واقع ما قبل از انتخابات هم در جمع مشورتی دیگری که به وجود آمد، حضور داشتیم.

عضو کمیته هفت‌نفره اصولگرایان با بیان این‌که هدف از تشکیل کمیته ایجاد انسجام هرچه بیشتر میان اصولگرایان در مرحله دوم انتخابات و تشکیل فراکسیون است، یادآور شد: بعد از انتخابات قصد داریم فعالیت اصلی‌مان را با تشکیل فراکسیون اصولگرایان و در چارچوب این فراکسیون، در راستای انتخاب اعضای هیات‌رئیسه و تشکیل کمیسیون‌ها به انجام برسانیم.

برخی از اعضای کمیته هفت‌نفره با لاریجانی دیدار کرده‌اند

او همچنین در باره دیدار اعضای کمیته هفت‌نفره با رئیس مجلس نهم، گفت: باوجود این‌که تحت عنوان کمیته و به صورت دسته‌جمعی دیداری با آقای لاریجانی نداشتیم، اما اعضای کمیته به صورت انفرادی با ایشان دیدار کردند.

دیدار کمیته هفت‌نفره با لاریجانی پس از سفر مسکو انجام می‌شود

فولادگر اعلام کرد: قرار شد کمیته هفت‌نفره اصولگرایان پس از بازگشت آقای لاریجانی از سفر مسکو با ایشان دیدار کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس نهم در پایان در پاسخ به سوالی درباره نظر کمیته هفت‌نفره درباره انتخاب رئیس مجلس دهم، اعلام کرد: تقریباً جمع‌بندی اعضای کمیته هفت‌نفره این است که باتوجه به این‌که گزینه‌ای برای اصولگرایان وجود ندارد و تنها گزینه‌های ریاست مجلس دهم آقایان عارف و لاریجانی هستند، نظر این کمیته روی آقای لاریجانی است.

فولادگر تصریح کرد: البته هنوز بحثی درخصوص رئیس مجلس دهم انجام نشده، اما آن‌چه در عالم واقع وجود دارد این است که به غیر از آقای لاریجانی گزینه دیگری برای اصولگرایان مطرح نیست.

کد خبر : ۳۶۳۴۳۸