خبرگزاری کار ایران

در پایان نشست علنی مجلس؛

ابوترابی‌فرد از دست‌اندرکاران تهیه و تصویب بودجه ۹۵ قدردانی کرد

نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان نشست علنی امروز با تاکید بر اتمام کار بررسی لایحه بودجه سال ۹۵ کل‌کشور از تمامی دست‌اندرکاران تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، در پایان نشست علنی امروز و در پی اتمام کار تصویب لایحه بودجه سال ۹۵ کل‌کشور، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد که ریاست نشست علنی امروز را برعهده داشت، اظهار داشت: لازم می‌دانم از تمامی همکاران محترم، نمایندگان عزیز، خانواده‌های نمایندگان که با آن‌ها همکاری کردند و همکارانم در هیات‌رئیسه مجلس که بودجه را به سرانجام رساندند، تشکر کنم.

او خاطرنشان کرد: همچنین قصد دارم از کمیسیون‌های تخصصی، رئیس و سخنگو‌ها و اعضای کمیسیون تلفیق و رئیس این کمیسیون و همچنین آقای تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی و تلاش آقای نادران به‌عنوان رئیس کمیسیون تلفیق، رئیس جمهور محترم، فق‌ها و حقوقدانان شورای نگهبان، محمدباقر نوبخت و همکارانشان در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، معاونان و وزرا، مسئولان و کار‌شناسان کلیه دستگاه‌های اجرایی، معاونان امور مجلس وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌ها و مسئولان و کار‌شناسان مرکز پژوهش‌های مجلس، دیوان محاسبات کل کشور، مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکر و قدردانی کنم.

او یادآور شد: ‌ دوست‌داشتیم که برای خانواده‌های ایثارگران، جانبازان قدم‌های بلندتری برداریم اما واقعیت این است که در بودجه با محدودیت جدی منابع روبرو هستیم و امیدوارم با اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کشور به رشد اقتصادی مطلوب دست پیدا کند و درآمدهای پایداری داشته‌باشیم و خدمات بهتری به عموم ملت عزیز ایران و به ویژه ایثارگران ارائه کنیم.

ابوتراتی فرد اعلام کرد: دوست داشتیم همه پیشنهادهایی که ارائه می‌شود را بررسی کنیم و اینجا از آقای جعفرزاده و فراکسیون ایثارگران تشکر می‌کنم.

او اضافه کرد: ‌ انصافاً در یک از حوزه‌هایی که نتوانستیم، به خوبی گام برداریم، حوزه فرهنگی بودیم که امیدوارم در آینده گام‌های بلندی برداشته‌شود.

نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از اعضای کمیسیون تلفیق برنامه ششم خواست که در برنامه‌های اعلام شده در کمیسیون برای بررسی این برنامه حضور یابند.

ابوترابی‌فرد همچنین از خبرنگاران، بخش‌های مختلف فنی و اجرایی مجلس قدردانی کرد و در پایان اعلام کرد: نشست علنی بعدی مجلس روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۳۶۳۰۷۳