خبرگزاری کار ایران

پیام محسن رضایی درباره روز ارتش

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام پیامی به مناسبت روز ارتش منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، در پیام محسن رضایی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرصت مغتنمی است تا دیگربار یاد دلاوری های ارتش در طول حیات پرافتخار خود بویژه در دوران دفاع مقدس، در خاطره ها تجدید و بر ادامه راه شهیدان گرانقدر ارتش تأکید گردد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، در تاریخ غرور آفرین خود، فرازهای مشعشعی دارد که آن را از سایر ارتش های جهان متمایز ساخته و ماندگار کرده است.

امروز ارتش پر افتخار جمهوری اسلامی ایران از یک سو شهدای گرانقدری را در کنار مدافعان حرم تقدیم مرزهای امنیتی و اعتقادی کشور کرده و از دیگر سو نیروهای دریایی و هوایی آن در مأموریت های برون مرزی خدمات بزرگی را به انجام می رساند.

اینجانب به عنوان عضوی از مجموعه بزرگ نیروهای مسلح که از نزدیک فداکاری برادرانم در ارتش را در صحنه های پر فراز و نشیب دفاع مقدس شاهد بوده ام با گرامیداشت یاد امام (بنیانگذار روز ارتش) و نکوداشت یاد شهیدان و ایثارگران والامقام ارتش، این روز بزرگ را به محضر فرمانده معظم کل قوا و عموم همرزمانم در نیروهای مسلح بویژه فرماندهان غیور ارتش و آحاد ارتشیان سلحشور، شادباش می گویم و دوام توفیقات آنان را در تحقق اوامر فرماندهی معظم کل قوا، از درگاه حضرت حق طلب می کنم.

 

کد خبر : ۳۶۲۵۴۴