خبرگزاری کار ایران

نشست علنی مجلس پایان یافت؛

پایان پنجمین روز بررسی بودجه ۹۵

پنجمین روز بررسی بودجه سال ۹۵ درحالی به پایان رسید که حدود یک‌ساعت پایانی نشست علنی امروز به پیشنهادهای نافرجام حسن کامران و نیره اخوان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، پنجمین روز بررسی لایحه بودجه سال ۱۳۹۵ کل‌کشور در مجلس شورای اسلامی درحالی پایان یافت که حدود یک‌ساعت پایانی این جلسه به بررسی پیشنهادهای مربوط به لایحه بودجه سال ۹۵ کل‌کشور اختصاص داشت و در این مدت یک‌ساعته، حسن کامران نماینده مردم اصفهان بیش از دیگر همکارانش فعال بود و با این حال، هیچ‌کدام از پیشنهادهای او و همسرش با موافقت همکارانشان همراه نشد.

در این می‌ان، پس از آن‌که حسن کامران در پی تصویب نشدن چندمین پیشنهادش در صحن، بار دیگر قصد داشت در فرصت اندک باقی‌مانده تا پایان نشست علنی نوبت صبح، یکی دیگر از پیشنهادهای خود را که به همراه همسرش، نیره اخوان بی‌طرف تهیه شده بود، مطرح کند، محمد دهقان، عضو هیات رئیسه که می‌بایست طرح این پیشنهاد را اعلام کند، گفت: باز هم پیشنهاد دیگری توسط آقای کامران مطرح می‌شود.

در ادامه، هنگامی که دهقان با واکنش نیره اخوان در قبال اظهارنظر کنایه‌آمیزش روبرو شد، خطاب به نماینده مردم اصفهان گفت: خانم اخوان، کاری از دست ما ساخته نیست. پیشنهاد‌ها مطرح می‌شود اما رای نمی‌آورد!

با این حال، حسن کامران که بر طرح پیشنهادش اصرار داشت، پیش از آغاز اظهاراتش درباره موضوع پیشنهاد، خطاب به دهقان اعلام کرد: پیشنهاد آخر ۸۳ رای آورد و نزدیک بود تصویب شود!

آخرین پیشنهاد امروز حسن کامران و نیره اخوان بیطرف در جریان بررسی بودجه سال ۹۵ کل‌کشور نیز با موافقت نمایندگان مجلس همراه نشد و بدین‌تریب یک‌ساعت پایانی نشست علنی امروز بدون آن‌که ثمری به همراه داشته‌باشد، به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا، باهنر پیش از پایان اعلام کرد که جلسه بعدی پارلمان رأس ساعت ۸ صبح فردا با دستور کار ادامه رسیدگی به بودجه ۹۵ تشکیل می‌شود.

نمایندگان مجلس در هشتمین جلسه بررسی بودجه، رسیدگی به این لایحه را به اتمام رساندند و وارد بررسی پیشنهادات الحاقی به کل لایحه شدند.

به گزارش ایلنا، کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵ عصر امروز برای بررسی مواد ارجاعی این لایحه از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه جلسه خواهد داشت.

کد خبر : ۳۶۱۹۷۴