خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی به ایلنا خبر داد؛

دیدار نوروزی جمعی از نمایندگان با احمدی‌نژاد/ بررسی تشکیل فراکسیون اصولگرایان در جلسه کمیته هفت‌نفره

سخنگوی کمیته هفت‌نفره اصولگرایان با اعلام خبر دیدار نوروزی جمعی از نمایندگان با احمدی‌نژاد، از برگزاری جلسه عصر امروز این کمیته جهت بحث درباره تشکیل فراکسیون اصولگرایان در مجلس دهم خبر داد.

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اعلام خبر دیدار نوروزی جمعی از نمایندگان مجلس با محمود احمدی‌نژاد، اعلام کرد: امروز این موضوع از سوی برخی از نمایندگان مطرح شد اما من به دلیل مشغله شخصی در این دیدار شرکت نمی‌کنم.

او در پاسخ به این سئوال که آیا برای شرکت در این جلسه از نمایندگان دعوتی به عمل آمده گفت: تا جایی که اطلاع دارم دعوتی از هیچ‌کدام از نمایندگان صورت نگرفته اما امروز صبح در جریان جلسه علنی مجلس تعدادی از همکاران این مسئله را مطرح کردند و من هم در جریان قرار گرفتم.

سخنگوی کمیته هفت‌نفره اصولگرایان همچنین در پاسخ به این سوال که آیا این تصمیم در کمیته مطرح شده یا خیر،‌ خاطرنشان کرد: دیدار نوروزی نمایندگان با رئیس جمهور پیشین بنابر تصمیم فراکسیونی صورت نگرفته و ارتباطی به کمیته هفت‌نفره اصولگرایان ندارد.

صحبت درباره تشکیل فراکسیون اصولگرایان در جلسه عصر امروز کمیته هفت‌نفره

او در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به برگزاری جلسه امروز این کمیته، اعلام کرد: پس از اتمام جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس، نشست کمیته هفت نفره اصولگرایان منتخب مجلس دهم، درباره تشکیل فراکسیون اصولگرایان برگزار خواهد شد.

سخنگوی کمیته هفت نفره اصولگرایان در شرح دستور جلسه امروز کمیته هفت‌نفره خاطرنشان کرد: موضوع تشکیل فراکسیون اصولگرایان در مجلس آینده و حمایت از کاندیداهای اصولگرا برای مرحله دوم انتخابات در محل مجلس شورای اسلامی موضوع جلسه امروز خواهد بود.

توضیحات نقوی‌حسینی درباره لغو دیدار کمیته هفت‌نفره با لاریجانی

‎سخنگوی کمیته هفت‌نفره اصولگرایان در پاسخ به سوال دیگری درباره دلیل لغو دیدار هفته گذشته این کمیته با رئیس مجلس نهم، اعلام کرد: پیش از عید، ابتدا آقای لاریجانی از کمیته درخواست تشکیل جلسه داشتند که با توجه به فرارسیدن تعطیلات عید نوروز، این جلسه برگزار نشد و پس از تعطیلات هم کمیته هفت‌نفره از آقای لاریجانی برای تشکیل جلسه درخواست کردیم که گویا جلسه‌ای اضطراری برای ایشان پیش آمد که ما هم کاملاً در جریان اضطراری بودن این جلسه قرار داشتیم که منجر به لغو دیدار ما با آقای لاریجانی شد.

برگزاری همایش اصولگرایان بعد از مرحله دوم انتخابات

نقوی‌حسینی همچنین با اعلام خبر برگزاری همایش اصولگرایان با منتخبان مجلس دهم یادآور شد: قرار است همایش اصولگرایان با نمایندگانی که با حمایت ائتلاف اصولگرایان موفق به حضور در مجلس دهم شدند، پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات و باحضور آیت‌الله مهدوی کنی برگزار شود.

دیدار نمایندگان با احمدی‌نژاد در ولنجک

به گزارش ایلنا دقایقی پس از پایان نوبت صبح نشست علنی امروز مجلس در ساعت ۱۲ ظهر، روح‌الله حسینیان یکی دیگر از نمایندگان اصولگرای مجلس نهم با اشاره به برگزاری دیدار جمعی از نمایندگان با محمود احمدی‌نژاد از حضور خود در این جلسه خبر داد و گفت که قرار نیست در این دیدار که در دفتر ولنجک احمدی‌نژاد برگزار خواهد شد، مسائل سیاسی مورد بحث قرار گیرد.

این درحالی است که یکی دیگر از نمایندگان که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار ایلنا گفت: امروز آقای حسینیان و تعدادی دیگر از نمایندگان پیشنهاد دیدار نوروزی با آقای احمدی‌نژاد را مطرح کردند.

کد خبر : ۳۶۰۶۲۸