خبرگزاری کار ایران

عصر امروز؛

لاریجانی با آیت‌الله موسوی اردبیلی دیدار کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با آیت الله العظمی موسوی اردبیلی گفت: کمیته‌ای در مجلس برای بررسی مجدد سیستم بانکی مامور شده و طرحی در این رابطه در مجلس آماده شده است.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی که به استان قم سفر کرده است امروز (پنجشنبه، 19 فروردین‌ماه) با آیت الله العظمی موسوی اردبیلی از مراجع عالیقدر تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

براساس این گزارش در این دیدار لاریجانی گزارشی از عملکرد قوه مقننه به آیت الله  العظمی موسوی اردبیلی ارائه داد و گفت: کمیته‌ای در مجلس مامور شده که وضعیت سیستم بانکی را مجددا بررسی کند و در این رابطه فعالیت‌هایی انجام داده است.

رئیس مجلس افزود: طرحی در رابطه با بررسی مجدد سیستم بانکی در مجلس آماده شده که در رابطه با مشکل ربوی بودن مطرح است تا بتواند این مشکل را حل کند.

آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در این دیدار برای رئیس مجلس آرزوی موفقیت داشتند.

لاریجانی همچنین نسخه‌ای از فعالیت‌های کمیته مجلس در خصوص بررسی مجدد عملکرد سیستم بانکی به آیت الله العظمی موسوی اردبیلی تقدیم کرد.

همچنین رییس مجلس با آیت الله العظمی جعفر سبحانی از مراجع عالیقدر تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار آیت الله العظمی سبحانی خطاب به لاریجانی گفت: الحمدالله اداره شما نسبت به مجلس مورد رضایت است و شکرخدا که با رعایت بی‌طرفی و با هدف مجلس را اداره می‌کنید و ان‌شاءالله اداره خواهید کرد.

آیت الله العظمی سبحانی افزود: ان‌شاءالله ایده شما در بخش تولید عملی شود، در هر کشوری که کار ارزش شود آن کشور پیشرفت می‌کند.

کد خبر : ۳۵۹۵۹۷