خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات:

تمام قومیت ها باید اتحاد و برادری خود را حفظ کنند

وزیر اطلاعات با تاکید بر کنار گذاشتن اختلافات قومی گفت: ما باید اتحاد و برادری خود را حفظ کنیم زیرا دشمنان اسلام با همه اقوام به یک نسبت عداوت دارند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید محمود علوی روز سه شنبه در دیدار با مردم بخش شعیبیه شوشتر که در مصلای شهر گوریه برگزار شد، با بیان اینکه خوزستان دروازه تشیع است افزود: در طول تاریخ هیچ منطقه ای مانند خوزستان نبوده که همه ساکنان آن شیعه باشند و تعداد زیادی از اهوازی ها و خوزستانی ها از شاگردان اهل بیت(ع) بوده اند.

وی در ادامه سلام روحانی رئیس جمهوری را به مردم شعیبیه ابلاغ کرد و گفت: دولت مصالح خوزستان و همه مناطق آن اعم از شعیبیه، بستان، هویزه، خرمشهر، آبادان و شهرهای بختیاری نشین از جمله مسجدسلیمان و هفتگل را در نظر دارد.

وی اظهار کرد: در جلسه اخیر هیات دولت درباره مشکلات خوزستان مانند بیکاری و بحث آب کشاورزی و راهکارهای آن صحبت شده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه ما به خدمت به شما برادران دینی افتخار می کنیم افزود: دشمنان اسلام اعم از صهیونیست ها و دیگر دشمنان می خواهند صفوف متحد مردم کشور را درهم بشکنند.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی پیش از این گمان می کرد که آخرین روزهای عمر خود را می گذراند اما پس از بروز جنگ و اختلاف در کشورهای اسلامی به بقای خود امیدوار شده و احساس امنیت می کند.

علوی گفت: دشمنان اسلام و صهیونیست ها با همه قومیت های ما اعم از عرب و لر و ترک و فارس عداوت دارند و ما باید در مقابل نقشه ها و دسیسه های شیطان و کفار بیدار باشیم.

وی با تاکید بر کنار گذاشتن اختلافات قومی افزود: ما باید اتحاد و برادری و صفوف یکپارچه خود را حفظ کنیم زیرا قرآن می فرماید برادری و وحدت نعمتی است که هیچ نعمتی با آن برابری نمی کند.

وی اظهار کرد: امروز در جمهوری اسلامی در خوزستان و همه استان های دیگر وحدت و برادری در بین همه قومیت ها برقرار است و ایران مصون از تجاوز صهیونیست ها و دیگر دشمنان است.

علوی با اشاره به اینکه هم اکنون کشورهای عراق، سوریه، افغانستان و پاکستان دچار مشکلات امنیتی هستند افزود: باید شکرگزار امنیت موجود در ایران باشیم.

کد خبر : ۳۵۹۱۲۹