خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

در انتخابات ریاست جمهوری، سپاه روشنگری را ادامه می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۰۷۹

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شناخت و شناساندن معروف و منکر و شناخت و شناساندن فریضه امر به معروف و نهی از منکر و ایجاد بستر و زمینه اجراء فریضه به عنوان اولویت کاری سپاه در سال جاری پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام علی سعیدی در جمع فرماندهان و جمعی از کارکنان سپاه مستقر در تهران با اشاره به متبرک بودن آغاز و پایان امسال به قدوم مبارک حضرت زهرا (سلام الله علی‌ها) اظهار کرد: یکی از شاخص‌ترین مسائلی که می‌توان در رابطه با آن بانوی بزرگوار گفت این است که به‌رغم همه فضائل و عظمت این گوهر آفرینش او یک شیعه واقعی بود و معیارهای شیعه بودن را به ما معرفی کرد.

وی با اشاره به چهار فراز زندگی حضرت زهرا (س) افزود: ایشان هم در دوران تولد تا هجرت، هم در دوران هجرت تا فتح مکه و هم در دوران فتح مکه تا رحلت پیامبر (ص) و نیز در دوران پس از پیامبر نمونه عینی فردی بود که می‌توان او را شیعه واقعی و پیرو راستین پیامبر اسلام و امیرالمومنین دانست.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه با اشاره به اولویت امسال سپاه در رابطه با تحول و تعالی بیان داشت: موضوع امر به معروف و نهی از منکر و نیز ایجاد بسترهای لازم برای تحقق این فریضه در سپاه در سه بخش شناخت و شناساندن معروف و منکر و شناخت و شناساندن فریضه امر به معروف و نهی از منکر و ایجاد بستر و زمینه اجراء فریضه به عنوان اولویت کاری در سپاه پیگیری می‌شود، لذا در این راستا اگر سپاه باید پیش‌رونده و پیش‌برنده کشور باشد، الزاماً باید این سه موضوع را در دستور کار خود قرار دهد.

سعیدی همچنین با اشاره به مسائل سیاسی سال جاری تصریح کرد: سال گذشته دو انتخابات خبرگان و مجلس برگزار شد و در آینده، کشور درگیر فضای سیاسی انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود که در این مسئله سپاه همچنان موضوع روشنگری و بصیرت را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز