خبرگزاری کار ایران

محمدنبی حبیبی:

کار در موتلفه مقدس است/ مدیران حزب مرد روزهای سخت هستند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: باید ارزیابی دقیقی از شرایط حزب پس از انتخابات اخیر داشته باشیم و دائما دید نقادانه نسبت به عملکرد حزب را حفظ کنیم.

به گزارش ایلنا، محمدنبی حبیبی در جمع اعضای حزب موتلفه گفت: کار در موتلفه اسلامی را مقدس می‌دانم به شرطی که به خلوص‌ها و آرمان‌هایی که پایه‌گذاران حزب گذاشتند عمل شود و معتقدم تا زمانی که برای انقلاب اسلامی خلوص‌های اول انقلاب وجود دارد انقلاب نیز تداوم خواهد داشت. هر قدمی که برای خدمت به اسلام و کشور برمی‌داریم، اجر اخروی خواهد داشت.

وی افزود: مدیران حزب موتلفه اسلامی در سال ۹۴ نشان دادند مرد کارهای سخت در دوره دشواری هستند و از زحمات یکایک مدیران این حزب تشکر می کنم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین با تاکید بر اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: در رابطه با اقتصاد مقاومتی در حد بخشنامه و سمینار کارهایی انجام شده اما در عمل باید اقتصاد مقاومتی دیده شود و کار عملی بسیار ضعیف بوده است. تا زمانی که اقتصاد دولتی و نفتی است، اقتصاد مقاومتی درحد شعار باقی می‌ماند. خیلی‌ها برای دولتی ماندن اقتصاد مصمم هستند.

بر اساس این گزارش سیدمصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در این نشست با بیان اینکه کشور را باید با تدبیر اداره کرد، به نقش احزاب در اداره کشور اشاره و اظهار کرد: چند سال پیش مقام معظم رهبری به اداره کشور و مبانی آن اشاره کردند که آن مبانی ارزش بیشتری را برای احزاب قائل است. اگر می‌خواهیم به حق مردم‌سالاری عمل کنیم و مردم برای اداره کشور بیشتر مشارکت کنند بدون سازماندهی اینکار ممکن نیست البته سازماندهی باید رسمی و پاسخگو باشد.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: کار تشکیلاتی منظم که مسئولیت پذیر باشد بسیار مهم است. ما در حزب موتلفه اسلامی یک ساختار تشکیلاتی و سازماندهی را ایجاد کردیم که بتوانیم در کشور موثر باشیم لذا نکاتی را باید مطرح کنیم که صرفا در آن حق‌گرایی وجود داشته باشد.

میر سلیم در پایان تاکید کرد: حزب باید وجود موثر داشته باشد و ضرورت دارد برنامه‌ریزی کنیم. باید برنامه‌ریزی گسترده داشت و بدانیم در این راه استقامت و صبر کردن لازم است و پای اهداف و اعتقاد خود بایستیم.

کد خبر : ۳۵۸۴۰۰