خبرگزاری کار ایران

سردار علی فضلی:

امنیت و ایمنی کاروان‌های راهیان نور در اولویت ما قرار دارد

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: امنیت و ایمنی کاروان‌های راهیان نور در اولویت قرارگاه مرکزی راهیان نور قرار دارد.

به گزارش ایلنا، سردار علی فضلی در جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور در اهواز با اشاره به استان‌های میزبان راهیان نور در ایام نوروز اظهار داشت: استان‌های پنج‌گانه خوزستان، ایلام، کرمانشاه، بوشهر و هرمزگان در ایام نوروز میزبان زائران راهیان نور هستند و به آنها خدمت رسانی می‌کنند.

او افزود: زائران راهیان نور در ایام نوروز مهمانی شهدا را ترجیح دادند و با حضورشان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، وحدت و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

سردار فضلی با بیان اینکه 76 هزار مدیر کاروان در هر دو بخش کاروان‌های سازماندهی شده و بخش خودش مردمی در حال خدمت‌رسانی هستند، تأکید کرد: قریب به 27 هزار خادم‌الشهدا، 24 هزار روای دفاع مقدس، 26 هزار روحانی خواهر و برادر توفیق خدمتگذاری در اردوهای راهیان نور امسال را دارند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج تصریح کرد: هر شب در چند نقطه از استان‌های پنج گانه راهیان نور، نمایش رزمی فرهنگی برگزار می‌شود که مورد استقبال بسیاری از زائران راهیان نور قرار گرفته است.

وی با اشاره به ارسال 32 هزار اثر ادبی و هنر زائران راهیان نور به جشنواره سرزمین نور یادآور شد: جشنواره ملی سرزمین نور به مدت 10 شب از 20 اسفند روز ملی راهیان نور تا 29 اسفند برگزار شد و در این مدت برگزیدگان رشته‌های ادبی و هنری با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس تجلیل شدند.

سردار فضلی افزود: مراسم با شکوه سال تحویل در تمام زیارتگاه‌ها و اردوها با حضور زائران راهیان نور برگزار شد و خدا را شاکریم که خدمت‌گذار زائران در سرزمین‌های نور هستیم.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور نشان‌دهنده وحدت و اقتدار نظام اسلامی است، گفت: در این جلسه مسئولان سپاه، بسیج، ناجا، جهاد سازندگی و ارتش حضور دارند و هدف از برگزاری این جلسات بحث و تبادل‌نظر در خصوص افزایش کیفیت و کمیت اردوهای راهیان نور و همچنین ایجاد همدلی و هم‌افزایی بین مسئولان راهیان نور برای برگزاری هر چه باشکوه برگزار کردن اردوهای راهیان نور است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در پایان خاطرنشان کرد: امنیت و ایمنی کاروان‌های راهیان نور در اولویت قرارگاه مرکزی راهیان نور قرار دارد.

 

کد خبر : ۳۵۶۸۴۹