خبرگزاری کار ایران

بیانیه ستاد کلنیروهای مسلح؛

مقاومت اقتصادی تنها راه کشور برای عبور از بحران‌هاست

ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای ضمن تأکید براین نکته که مقاومت اقتصادی تنها راه کشور برای عبور از بحران‌ها است، اعلام کرد: اقتصاد مقاومتی باید به مثابه نقشه راه و دستورالعمل اجرایی برای سال جاری و سال‌های آینده مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای ضمن تبریک سال نو به رهبر معظم انقلاب و آحاد ملت ایران اسلامی خصوصاً خانواده‌های سرافراز شهدا و جانبازان، مقاومت اقتصادی را تنها راه کشور برای عبور از بحران‌ها دانست.

در ابتدای این بیانیه با اشاره به پیام نوروزی حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی آمده است‌: انتخاب شعار سال ۱۳۹۵ به عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» که طی سنوات گذشته مورد تاکید معظم‌له قرار گرفته و در سال جاری نیز تصریح شده، کمترین تردیدی باقی نگذاشته که یگانه راه عبور کشور از موانع و بحران‌ها، اقتصاد مقاومتی و توجه بیش از پیش به توان داخلی است.

این بیانیه ضمن دعوت از همه دستگاه‌های اجرایی و دولت برای توجه ویژه به این شعار محوری و راهگشا تاکید کرده است: شعار اقتصاد مقاومتی باید به مثابه نقشه راه و دستورالعمل اجرایی برای سال جاری و سال‌های آینده مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

ستادکل نیروهای مسلح در ادامه این بیانیه خودکفایی کشور در تولید محصولات دفاعی به رغم تحریم‌های گسترده و افزایش توان بازدارندگی را نمونه آشکاری از اقتصاد مقاومتی توصیف کرده و آورده است: هرجا اراده و توان نیروهای مومن و معتقد تجمیع شده، منشا کارهای بزرگی شده که با اعجاب دشمن و امیدواری دوستان جمهوری اسلامی ایران عجین شده است.

ستادکل نیروهای‌های مسلح در پایان این بیانیه ضمن اعلام آمادگی برای کمک به دولت در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی، ابراز امیدواری کرده که همه دستگاه‌های مورد خطاب رهبر معظم انقلاب و آحاد ملت شریف ایران برای عبور از پیچ تاریخی، اقتصاد مقاومتی را نه در حد شعار و برگزاری سمینار که با اقدام و عمل توام سازند.

کد خبر : ۳۵۶۷۳۰