خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات در شورای اداری استان خوزستان:

ایران از امنیت بی‌بدیل و پایدار مردمی در منطقه برخوردار است

وزیر اطلاعات گفت: به برکت همدلی و تعامل دستگاه های اجرایی، امنیتی و انتظامی، مشارکت نزدیک مردم و رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی، هم اکنون ایران اسلامی از یک امنیت بی‌بدیل و پایدار مردمی برخوردار است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات، روز دوشنبه  در نشست شورای اداری استان خوزستان در سالن شهید هاشمی استانداری اظهار داشت: هم اکنون به لطف حق و به برکت خون شهیدان و غیرت ایثارگران، مردم از امنیت و آرامش که از نعمت‌های خداوند است بهره می‌برند در حالی که کشورهای منطقه در ناامنی به سر می برند و این امنیت جمهوری اسلامی ایران از الطاف الهی است.

وی خدمت بی منت به مردم را در تعمیق امنیت پایدار بسیار موثر توصیف کرد و گفت: آفت خدمت به مردم، منیت و منت گذاشتن است و باید مسئولان ما از این خصیصه برحذر باشند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه مردم در انتخابات پرشور هفتم اسفند در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پای صندوق های رای حاضر شدند و به وظیفه خود عمل کردند افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم اکنون نوبت ما مسئولان است که با همه توان برای رفع مشکلات معیشتی مردم و گره گشایی از کار آنان اقدام کنیم و این را یک وظیفه ملی و دینی تلقی کنیم.

علوی اظهار کرد: مردم هر جا نیاز بوده به میدان آمدند و سنگ تمام گذاشتند پس ما مسئولان نیز باید همه هم و غم خود را معطوف به خدمت بیشتر کنیم.

وزیر اطلاعات افزود: هر قدمی که برای رفاه و معیشت مردم برداشته شود، در ارتقا سطح امنیتی کشور تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: همه ما زیر بیرق مقام معظم رهبری هستیم و باید همه مسئولان با وجود تعدد نگرش ها تنها به فکر این باشند که به وظیفه خود که همان خدمتگزاری است عمل کنند.

وزیر اطلاعات گفت: هم اکنون نام وزارت اطلاعات توام با امنیت و آرامش مردم است ولی برای دشمنان و برهم زنندگان امنیت کشور این واژه هراس انگیز و هولناک است.

وی گفت: همه ما برحسب وظیفه باید همه مولفه های لازم را برای تعمیق امنیت و ایجاد احساس امنیت در مردم به وجود آوریم.

مردم در انتخابات هفتم اسفند فارغ از جریان های سیاسی و جناحی وارد میدان شدند

وزیر اطلاعات در ادامه گفت: مردم متدین و انقلابی ما در انتخابات هفتم اسفند فارغ از جریان های سیاسی و جناحی وارد میدان شدند و تکلیفی را که احساس می کردند که باید انجام دهند عملی کردند.

علوی گفت: در این انتخابات پرشور، التهاب آفرینی دیده نشد و مردم در کمال آرامش به نامزدهای مورد نظر خود رای دادند و مشارکت آنان نسبت به دوره های قبلی مجلس شورای اسلامی بیشتر بود.

وی گفت: در برخی انتخابات قبلی، یکسری التهابات بعضاً محلی یا منطقه ای منجر به یک سری مشکلات و مسائل

می شد و در انتخابات اخیر هیچ گونه حواشی نداشتیم و چیزی که وحدت و انسجام ملی را خدشه دار کند مشاهده نشد که از این بابت خدای بزرگ را شاکریم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، امنیت و آرامش مثال زدنی را یک روی سکه حماسه هفتم اسفند بیان کرد و افزود: همه عناصر امنیتی و انتظامی اعم از سپاه، ارتش، بسیج، دستگاه قضایی شورای امنیت کشور و شورای تامین استان ها در امنیت انتخابات دخیل بودند.

وزیر اطلاعات در شورای اداری خوزستان

حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات، همچنین روز دوشنبه در دیدار با مسئولان اجرایی، نظامی  انتظامی، علما و روحانیون استان و نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بیت آیت الله جزایری امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه همه ارکان نظام اعم از قوای انتظامی، امنیتی، ارتش، سپاه، بسیج، شورای عالی امنیت ملی، قوه قضاییه و وزارت دفاع و پشتیبانی و در مجموع جامعه اطلاعانی و امنیتی کشور با هم افزایی بی نظیر خود، دل ها و دست ها را به هم گره زدند تا اهداف عالیه کشور محقق شود افزود: این همدلی و نزدیکی دل ها برکات زیادی برای کشور به همراه داشت و ایران اسلامی را در چشم جهانیان بزرگ جلوه داد.

وی به برگزاری انتخابات پرشور و حماسی هفتم اسفند ماه 1394 مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در سطح کشور اشاره کرد و گفت :مشارکت 62 درصدی مردم در این انتخابات نشان داد که مردم همراه نظام اسلامی هستند هرچند در بسیاری از نقاط کشور مشارکت مردم تا 90 درصد بود که این از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

علوی گفت: در این انتخابات علاوه بر رقابت، شور و اشتیاق به وجود آمد و تنش و التهابی هم وجود نداشت و این یک دستاورد بسیار با ارزشی بود که حاصل گردید و امیدواریم این فرهنگ سیاسی انتخابات در کشور نهادینه شود.

حجت الاسلام علوی، حضور ارزشمند مردم در انتخابات را مایه رضایت خاطر مقام معظم رهبری دانست و گفت: این یک سرمایه ارزشمند است و ملت سرافراز ایران در این حماسه ملی (انتخابات) نشان داد به یک بلوغ سیاسی رسیده اند.

وزیر اطلاعات انتخابات پرشور و گرم و در عین حال بدون التهاب، ناامنی و درگیری را از ویژگی های انتخابات اخیر توصیف و بیان کرد: در این انتخابات مشکل امنیتی و درگیری خاصی گزارش نشد و خداوند را شاکریم که انتخابات آبرومندی با حضور چشمگیر مردم برگزار شد.

حجت الاسلام علوی در ادامه پیشرفت کارها در کشور در سال جاری را خوب و مطلوب خواند و گفت: به عنوان یک خدمتگزار کوچک از این پیوند و اتحاد عمیق که بین مسئولان و مردم شکل گرفته خداوند را شاکر هستم.

وزیر اطلاعات در ابتدای سخنان خود با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام مسیر ارزنده ای است که وحدت امت اسلامی را تضمین می کند.

در این نشست آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با خیرمقدم به وزیر اطلاعات با تقدیر از نقش ارزشمند و حیاتی وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفظ امنیت کشور اظهار داشت: خدمات وزارت اطلاعات بسیار ارزنده و تاثیرگذار در کل کشور است.

علوی در ادامه گفت: به لطف الهی، سربازان گمنام امام زمان (عج) با رعایت موازین شرعی و انقلابی با صلابت به کار خود ادامه می دهند و مردم سپاسگزار خدمات و تلاش های آنان هستند.

کد خبر : ۳۵۵۶۱۲