خبرگزاری کار ایران

امیر پوردستان:

تمام حرکات دشمن رصد می‌شود

دومین یادواره سربازان شهید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این یادواره با حضور امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز تمرکز دشمن بر روی جنگ نرم است و با جنگ نرم دارد برای آینده کار می‌کند و ‌در این راستا سرمایه‌گذاری‌های عظیم انجام دا‌ده ‌و شبکه‌های واتساپ، تلگرام، ماهواره‌ها و همه و همه برای تغییر سبک زندگی اسلامی ایجاد شده است.

وی اظهار کرد:برگزاری یادواره‌های شهدا تاثیر به سزایی در ایجاد و ارتقای روحیه استکبار‌ستیزی و فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

پوردستان با بیان اینکه تمامی تحرکات دشمن در زمین، هوا و دریا توسط نیروهای مسلح کشورمان رصد شده و توسط کارشناسان اطلاعاتی تحلیل می‌شود، گفت: دشمنان امروز نقطه امنی ندارند.

نادر علیدوستی فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق نیروی زمینی ارتش نیز در این یادواره اظهار کرد: هدف از برگزاری این یادواره ارتقای وحدت بین خانواده‌های شهدای شیعه و سنی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. در حال حاضر 485 خانواده شهید زیرپوشش امور ایثارگران لشکر 88 زرهی در استان سیستان و بلوچستان قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های 179 شهید شیعه و 84 شهید سرباز اهل سنت امروز در این مراسم حضور دارند که فرصت دیدار و دلجویی از آنها فراهم آمد.

آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: ‌هزاران شهید نیروی زمینی ارتش در کنار سپاه، نیروی انتظامی و بسیج از نظامشان چنان دفاع کردند که دشمنان پروژه حمله به ایران را که روی میز بود را برداشته و نتوانستند اقدامی انجام بدهند.

وی بیان کرد: شهدا از افتخارات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که نباید بگذاریم به خاطره تبدیل شوند بلکه همیشه باید از آنها یاد کرده و الگوگیری کنیم.

این یادواره در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

کد خبر : ۳۵۲۵۷۶