خبرگزاری کار ایران

به جهت حفظ حرمت ایام فاطمیه؛

اصلاح‌طلبان هیچگونه جشنی برای پیروزی انتخابات برگزار نمی‌‌کنند

شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان با صدور بیانیه‌ای از مردم ایران درخواست کرد به جهت رعایت شئون اسلامی از برگزاری هرگونه جشن و سرور خودداری فرمایند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی گام دوم متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

آمد بهار جان‌ها …

آمد بهار جان‌ها و جان‌ها بهار شد از این حماسه حضور و شور و شعور ملتی که جملگی آینه تمام نمای مسئولیت پذیری و خردمندی هستند …

ملت آگاه و سربلند ایران اسلامی!

بار دیگر مشارکت و احساس مسئولیت بی‌بدیل شما در عرصه اجتماعی، «تاریخ‌ساز» شد؛ مرحله اول انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره از مجلس خبرگان رهبری با تمامی فراز و فرود‌ها و سلایق و علایق و لحظات تلخ و شیرینش به پایان رسید.

در این لحظات شکوهمند، شورای‌عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان، در وهله نخست تبریک صمیمانه خود را تقدیم ملت فهیمی می‌کند که با صبوری، اعتماد و اعتقاد به تغییر، در هفتم اسفند ماه، در تعیین حق سرنوشت خود، الگوی جدیدی از پیشرفت سیاسی آفریدند و همچنین، این شورا تشکر خالصانه خود را از تمامی جناح‌ها و طیف‌ها و افراد مستقل حاضر در این دوره از انتخابات که با حضور و رقابت خود، اسباب اعتلای این مشارکت را فراهم آوردند، اعلام می‌دارد. بدیهی است حضور پررنگ شما مردم موجبات افزایش وحدت و امنیت ملی، با افزایش مشارکت در تعیین سرنوشتتان را فراهم کرد.

امید است که نمایندگان منتخب مردم در هر دو حوزه مجلس و خبرگان، به منظور تحقق اهداف والای این ملت بزرگ و فهیم و تامین حقوق تک تک حقوق افراد این مرز و بوم، گام‌های بعدی را محکمتر در جهت هر چه بهتر محقق شدن _نظام مردمسالاری دینی_ بردارند.

ضمن گرامیداشت ایام عزاداری دخت گرانقدر پیامبر اسلام‌ (ص)، ‌حضرت فاطه زهرا (س)، ‌شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان، با تشکر از عموم مردم خوب و فهیم، درخواست می‌کند به جهت رعایت شئون اسلامی از برگزاری هرگونه جشن و سرور خودداری فرمایند.

باشد تا جشن پیروزی نهایی را پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه‌هایی که رقابت‌های انتخاباتی به دور دوم کشیده شده است، با حضور همه هموطنان در سراسر کشور برگزار کنیم؛ ‌ان‌شاءالله.

شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان

کد خبر : ۳۵۱۵۳۸