خبرگزاری کار ایران

نعمتی در همایش حقوق شهروندی:

تندرو‌ها و دلواپسان نمی‌خواهند صدای مردم به گوش برسد

عضو ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان گفت: ‌ صدایی که از مجلس دهم به گوش می‌رسد باید صدای مردم باشد تندرو‌ها و دلواپس‌ها نمی‌خواهند صدای مردم به گوش برسد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، بهروز نعمتی کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نشست صدای ملت که با نام رونق اقتصادی حقوق شهروندی برگزار شد، گفت: امروز سیاست‌زدگی و قرائت‌های خودخوانده از قانون ما را دچار رادیکالیسم کرده است. آزادی بیان و بیان آزادانه مواضع در جامعه حق مسلم همه ملت ایران است. این شرایط به جز برقراری حاکمیت قانون امکان‌پذیر نیست.

او گفت: علی مطهری برخواسته از ملت شریف ایران است صدای او در مجلس دهم باید رسا‌تر از قبل به گوش مسوولان برسد صدایی که از مجلس دهم به گوش می‌رسد باید صدای مردم باشد تندرو‌ها و دلواپس‌ها نمی‌خواهند صدای مردم به گوش برسد.

حسن مفتح نیز در همایش حقوق شهروندی پس از تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: من معقتدم ۴ سال آینده کشور نیاز به بسیج تمام امکانات جهت افزایش توسعه و رفع مشکلات معیشتی مردم دارد.

وی افزود: از این رو محور قراردادن توسعه کشور و دوری از هرگونه تنش سیاسی بیشترین خدمتی  که یک نماینده می‌تواند به کشورش بکند.

کد خبر : ۳۴۹۸۶۱