خبرگزاری کار ایران

جلالی در همایش حقوق شهروندی:

باید مقابل اقتدارگرایان یک جبهه تشکیل دهیم

عضو ائتلاف فراگیر اصولگرایان گفت: امروز دیگر صبحت از دو جبهه نیست باید جبهه خردمندان را در مقابل اقتدارگرایان و کسانی که جز فریاد هیچ نیستند و برنامه‌ای برای اداره کشور ندارند و حتی اصول اولیه اخلاقی را رعایت نمی‌کنند، تشکیل دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کاظم جلالی در نشست صدای ملت که با نام رونق اقتصادی حقوق شهروندی برگزار شد، گفت: ما مشکلات و فرصت‌هایی در پیش رو داریم. رکود، رشد منفی اقتصادی، ناهنجاری‌های اجتماعی، مواد مخدر، طلاق و مساله مواد روانگردان نشان می‌دهد وضعیت ما نامناسب است.

وی افزود: در کنار آن ما فرصت‌های به وجود آمده در پسابرجام را پیش روی خود داریم اگر این فرصت را با شناخت بهتر بین‌المللی غنیمت نشماریم معلوم نیست چنین فرصتی دوباره پیش بیاید.

جلالی گفت: کشور در طول ۸ سال به گونه‌ای اداره شده که نتیجه آن کشوری با پروژه‌های نیمه‌تمام، رکود، خزانه خالی، بدهکاری‌های فراوان به پیمانکاران و بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: امروز دیگر صبحت از دو جبهه نیست باید جبهه خردمندان در مقابل اقتدارگرایان و کسانی که جز فریاد هیچ نیستند و برنامه‌ای برای اداره کشور ندارند و حتی اصول اولیه اخلاقی را رعایت نمی‌کنند تشکیل دهیم. جبهه‌ای که حرف دل مردم را بزند.

 

کد خبر : ۳۴۹۸۵۶