خبرگزاری کار ایران

الیاس حضرتی:

برخی می‌خواهند کار نیمه‌تمام احمدی‌‌نژاد را تمام کنند

مدیر مسئول روزنامه‌های اعتماد و تعادل اظهار داشت: برخی انتظار دارند برخی نمایندگان از افراد شناخته شده پول بگیرند و به خاطر پنج میلیون تومان هر کاری بکنند و کار نیمه‌تمام احمدی نژاد را تمام کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، الیاس حضرتی در همایش «مطالبات دانشجویان از مجلس آینده» که در دانشگاه تهران با حضور علی مطهری و محمود صادقی برگزار شد، به تاریخ ایران اشاره کرد و گفت: ما از همان ابتدا با آرای مخالف مواجه بودیم. کسانی بودند که از‌‌ همان اول به امام شکایت می‌کردند که چرا مساله جمهوری اسلامی را مطرح می‌کند و می‌گفتند باید از حکومت اسلامی یا خلافت اسلامی صحبت کرد، اما امام مقابل این افراد ایستاد و گفت جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد.

نامزد اصلاح‌طلبان تهران در انتخابات مجلس دهم خطاب به این افراد با بیان اینکه شما در مسئله جدایی دین از سیاست از همه جلو‌تر هستید، اظهار داشت: امام در آن زمان از همه اقشار مردم خواست در مجلس کاندیدا داشته باشند و شرکت کنند.

مدیر مسئول روزنامه اعتماد گفت: بعد از آن، این اختلافات تا الان ادامه داشته و امروز در آستانه انتخابات مخالفان می‌خواهند اندیشه امام را به نفع خودشان تحلیل کنند.

او بیان اینکه اتفاق سال ۹۲ یک حادثه بوده و تکرار نشدنی است، تاکید کرد: برخی انتظار دارند مجالس هفتم و هشتم و نهم تکرار شود تا برخی نمایندگان از افراد شناخته شده پول بگیرند و به خاطر پنج میلیون تومان هر کاری بکنند و همان نمایندگان آب نیمه تمام احمدی‌نژاد را سر بکشند و در حقیقت کار نیمه‌تمام احمدی نژاد را تمام کنند.

ادامه دارد ...

کد خبر : ۳۴۹۵۲۵