خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام محسن قمی:

حمایت رسانه‌های بیگانه از یک لیست و مقابله با لیست دیگر، نمایشی است

عضو مجلس خبرگان گفت: حمایت رسانه‌های بیگانه از یک لیست و مقابله با لیست دیگر نمایشی و در جهت ایجاد اختلاف میان صفوف به‌ هم پیوسته ملت صورت می‌پذیرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محسن قمی در جمع مردم شهر اندیشه و در مصلای امام علی (ع) این شهر با اشاره به شیطنت‌های رسانه‌ای بیگانگان در جریان انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ایجاد تفرقه و نفاق را کارویژه و مأموریت دشمن و رسانه‌های جمعی آنان دانست و اظهار امیدواری کرد که همه وفاداران به امام و رهبری و انقلاب توجه ویژه‌ای داشته باشند تا اسیر و گرفتار این فریب شوم نشوند و در زمین طراحی‌شده توسط بیگانگان بازی نکنند.

او با بیان اینکه حمایت از یک لیست و یک جریان و مقابله با یک لیست و جریان دیگر در انتخابات مجلس خبرگان توسط رسانه‌های معلوم‌الحال بیگانه، نمایشی و ساختگی است، گفت: این اقدامات با هدف ایجاد دودستگی و اختلاف میان صفوف به‌ هم پیوسته ملت صورت می‌پذیرد. البته تحقق این اختلافات در سطح ملی خیال خامی است که با هوشمندی و تیزبینی مردم آگاه کشور ما هرگز عملی نخواهد شد.

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان استان تهران همه کسانی را که در صحنه انتخابات خبرگان حضور یافته‌اند از امنای مردم و علمای معتمد بلاد دانست و اظهار کرد: این شخصیت‌های ارزشمند و گران‌سنگ، حافظان اسلامیت و مرزبانان مشروعیت نظام به‌شمار می‌روند. لیست‌های متنوع نشانه‌ای از رقابت سالم درون خانواده نظام و انقلاب است و به‌کلی با فرهنگ رقابت مخرب نظام‌های لیبرالی مغایرت و تفاوت دارد.

او انگیزه اغلب قریب به اتفاق نامزدهای حاضر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را انجام تکلیف الهی و وظیفه قلمداد کرد و گفت: چون پای ادای تکلیف در میان است، بزرگان حاضر در این عرصه نتیجه‌گرا نیستند و شخصا از رقابت‌های ناسالم گریزانند. جریان‌های سیاسی و طرفداران نامزدهای انتخابات خبرگان هم باید مراقبت ویژه و مضاعفی در پیش گیرند تا ساحت این مجلس از خط‌بازی‌های سیاسی و جناحی مصون و منزه بماند.

نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود در جمع مردم شهر اندیشه، تأکید کرد: به دولتمردان آمریکا و انگلیس هشدار می‌دهیم که مراقب رفتار و گفتار خود باشند، زیرا مردم ایران همواره از دخالت سیاستمداران انگلیسی و بیگانگان در امور داخلی خود، به‌ویژه انتخابات نفرت عمیق دارند و مطمئن باشند که اگر از رویه دخالت در مسائل داخلی ما از جمله انتخابات دست نکشند، پاسخی محکم از ملت بزرگ ایران دریافت خواهند کرد و بدون تردید در فرآیند اجرای برجام تأثیرات منفی آن را شاهد خواهند بود.

حجت‌الاسلام قمی افزود: ضمنا این را هم بدانند که هرکس با هر سلیقه‌ای از میان نامزدهای موجود به مجلس خبرگان راه یابد، وفادار به اصول و ارکان و مبانی نظام جمهوری اسلامی خواهد بود. چنان‌که استکبارستیزی و مقابله با نفوذ قدرت‌های بیگانه در امور داخلی کشور در ذات مجلس خبرگان رهبری تعریف شده است.

کد خبر : ۳۴۹۲۴۴