خبرگزاری کار ایران

چاوشی در گفت‌وگو با ایلنا:

وضعیت ۵۶ نفر در تهران هنوز معلوم نیست

معاون سیاسی استانداری تهران گفت: وضعیت بررسی صلاحیت ۵۶ داوطلب اعلام نشده و شورای نگهبان همچنان در حال بررسی صلاحیت آنهاست.

سید شهاب الدین چاوشی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به بررسی صلاحیت داوطلبان استان تهران عنوان کرد: طبق آمار اعلام شده در استان تهران در 6 حوزه انتخابیه 1261 نفر تایید صلاحیت شدند به عبارت دیگر 54 درصد داوطلبان رد و 46 درصد آنها تایید صلاحیت شدند.

وی افزود: در شهر تهران هم 1133 نفر تایید صلاحیت شدند.

معاون سیاسی استانداری تهران در مورد اسامی برخی که هنوز وضعیت صلاحیت‌شان به آنها اعلام نشده است، گفت: هنوز وضعیت بررسی صلاحیت  56 نفر از داوطلبان مشخصا اعلام نشده و شورای نگهبان همچنان در حال بررسی صلاحیت این افراد است.

خاطرنشان می‌شود در اطلاعیه‌ شورای نگهبان در مورد آخرین مرحله بررسی صلاحیت‌ها آمده است: به استناد تبصره 3 از بند 2 ماده واحده مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌توانند ظرف مدت 3 روز از تاریخ 94/11/17 تا 94/11/19 و در وقت اداری به آدرس تهران، اتوبان بسیج- بلوار هجرت – میدان شهید مطهری – ورزشگاه تختی یا در استان‌ها به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان‌های مربوط مراجعه و پس از دریافت فرم، شکایت خود را تنظیم و پس از تحویل، رسید دریافت کنند.

کد خبر : ۳۴۴۹۵۰