خبرگزاری کار ایران

امامی کاشانی در خطبه‌های نمار جمعه تهران:

مردم پای صندوق‌های رای، انسجام کشور را نشان می‌دهند

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران اظهار داشت: مردم باید پای صندوق‌های رای، انسجام کشور را نشان می‌دهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، آیت‌الله ناصر امامی کاشانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران با بیان اینکه انسان‌ها باید رشد کنند و پیشرفت شود، گفت: اینکه جنگ و فتحی بشود و کسی بگوید پرچم اسلام را به این سرزمین آورده‌ایم که اسلام نمی‌شود چراکه اسلام «ویعلم‌ هم کتاب والحکمه» است و بر دل‌ها حکومت می‌کند بنابراین این نکته‌ای است برای کسانی که بفهمند اسلام با شمشیر پیش نرفت، بلکه با فکر و اندیشه پیش رفت.

او در بخش دیگر سخنان خود با تبریک به مناسبت ایان دهه فجر به مردم ایران، افزود: انقلاب ما، 2500 سال رژیم شاهنشاهی و مفاسد آن را کنار گذاشت.

امامی کاشانی به سخنان مقام معظم رهبری در مورد دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اشاره و تصریح کرد: دبیرخانه شورای عالی مربوط به امنیت کشور است و تنها مختص به موضوع نظامی نیست.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران خاطرنشان کرد: خداوند متعال ما را کمک می‌کند تا این جنایت‌کارانی که در یمن و سوریه و ... به نام اسلام، دست به کشتار می‌زنند، سرنگون شوند.

او گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر انسجام تاکید دارند، مسئله مهمی است لذا مردم باید در انتخابات و در پای صندوق‌های رای این انسجام را نشان بدهند.

امامی کاشانی با بیان اینکه دشمن مقابل انسجام ما عقب‌نشینی می‌کند، گفت: ما بدون توجه به هر بگو مگو و بدون توجه به هر مشکل و هر حرفی باید پای صندوق‌های رای حاضر شویم و امید است به کمک خدا این صحنه در استحکام نظام نقش موثری داشته باشد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: اگر کسی در روز رای‌گیری در خانه‌اش بنشیند، باید به او شک کرد.

کد خبر : ۳۴۴۳۳۴