خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با ایلنا:

برای تحقق اهداف اصلی انقلاب باید تلاش کرد/رژیم پهلوی قابل اصلاح نبود

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: رفاه عمومی، ‌ نبود فقر، کاهش فاصله طبقاتی، نبود مفسده‌های اقتصادی همچون رانت‌خواری و رشوه‌خواری و همچنین مفسده‌های اخلاقی از شعارهای ما بود و باوجود این‌که بخشی از آن تحقق پیدا کرد، اما بخشی از این وعده‌ها نیز عملی نشد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با تاکید بر اهداف مقدس انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حاکمیت رژیم پهلوی تحت هیچ‌عنوانی قابل اصلاح نبود و مردم نمی‌توانستند شاه را تحمل کنند به همین دلیل انقلاب سال ۵۷ با اهداف مقدسی شروع شد و در ادامه فراز و نشیب‌هایی را پشت سر گذاشت.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به مشکلات و سختی‌هایی که در سال‌های پس از انقلاب ازسوی دشمنان خارجی به وجود آمده، گفت: با این همه، فراز و نشیب‌های پس از پیروزی انقلاب همچون جنگ تحمیلی هشت‌ساله و تحریم‌های اقتصادی ظالمانه علیه مردم ایران، منجر به این شد که نتوانیم به طور کامل به تمامی اهداف موردنظر انقلاب نائل شویم.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت ادامه داد: در واقع تا امروز نتوانستیم همه وعده‌ها و آرمان‌های انقلاب را محقق کنیم و این درحالی است که بسیاری از ایده‌ها و آرمان‌های انقلاب همین حالا محقق شده و وضعیت امروز ایران با سال‌های پیش از انقلاب به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست.

او با تاکید بر دستاوردهای قابل‌توجه انقلاب در حدود ۴ دهه اخیر، یادآور شد: رفاه عمومی، ‌ نبود فقر، کاهش فاصله طبقاتی، نبود مفسده‌های اقتصادی همچون رانت‌خواری و رشوه‌خواری و همچنین مفسده‌های اخلاقی از شعارهای ما بود و باوجود این‌که بخشی از آن تحقق پیدا کرد، اما بخشی از این وعده‌ها نیز عملی نشد و درواقع در مسیر اجرایی شدن این وعده‌ها مشکلاتی پیش آمد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت خاطرنشان کرد: با این وجود، اگر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را شعار اصلی انقلاب بدانیم، باید بگوییم که در این سال‌ها ایران از کشوری وابسته و دنباله‌رو به قدرتی مستقل در منطقه و جهان تبدیل شده‌است.

نماینده مردم رشت در مجلس نهم اعلام کرد: امروز تمام قدرت‌های بزرگ سیاسی و اقتصادی حساب ویژه‌ای روی ایران باز کرده و همکاری و تعامل سازنده با ایران را راه پیشرفت و دستیابی به اهداف خود می‌دانند که همین مسئله نیز قدرت و تاثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران را به اثبات می‌رساند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی در پایان تصریح کرد:با این همه، باید بپذیریم که برخی از وعده‌ها و شعارهای اصلی انقلاب تا به امروز محقق نشده‌است و باید برای تحقق آن تلاش کرد.

کد خبر : ۳۴۴۰۲۶