خبرگزاری کار ایران

علی لاریجانی:

پس از گشایش هسته‌ای، نیازمند صف‌آرایی براساس وفاق ملی هستیم

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید برضرورت حفظ وحدت، همگرایی و ایجاد وفاق ملی، گفت: انتخابات بهترین تجلی‌گاه وفاق ملی به شمار می‌آید.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی در جمع تعدادی از فعالان سیاسی تاکید کرد: باید تلاش کنیم مجلس محلی برای تجمع نخبگان باشد.

رییس مجلس شورای اسلامی به ضرورت افزایش ظرفیت سه قوه اشاره کرد و گفت: با توجه به گشایش پیش آمده در مساله هسته‌ای و تلاش دشمنان منطقه‌ای و بین‌المللی برای تحت شعاع قرار دادن این موضوع، نیازمند صف‌آرایی بر اساس وفاق ملی هستیم.

او با تاکید به برگزاری شکوهمند دو انتخابات پیش‌رو اعلام کرد: در شرایط حساس منطقه‌ای، نیازمند همگرایی و وفاق ملی در داخل کشور هستیم.

لاریجانی با اشاره به اینکه در وضعیت به‌هم‌ریخته امنیتی در منطقه برگزاری انتخابات رقابتی شکوهمند بسیار حایز اهمیت است، افزود: در شرایط حساسی که به سر می‌بریم برگزاری انتخابات پرشور و با حضور حداکثری در ارتقای جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

او با اشاره به نقش تشکل‌های سیاسی و به‌ویژه جبهه حامیان انقلاب اسلامی در افزایش میزان مشارکت مردم، افزود: جبهه حامیان انقلاب اسلامی به عنوان یک تشکل تاثیرگذار سیاسی می‌تواند موجی همراه با شور و نشاط انتخاباتی را در جامعه ایجاد کرده و منجر به افزایش سطح مشارکت اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای شود.

کد خبر : ۳۴۳۹۸۳