خبرگزاری کار ایران

فراهانی در کنگره ندای ایرانیان:

رد صلاحیت جوانان به بهانه عدم التزام به اسلام، جفا به انقلاب است

دبیرکل حزب ندای ایرانیان در نطق افتتاحیه حزب ندای ایرانیان، رای مردم در خرداد ۹۲ رای به تغییر خواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی دبیرکل حزب ندای ایرانیان در دومین کنگره حزب ندای ایرانیان رای ایرانیان در خرداد ۹۲ را رای به تغییر رویکرد‌ها و رویه‌های اجرایی و تقنینی دهه گذشته خواند و مهم‌ترین هدف منتخب ملت را گشودن قفل‌های خارجی و داخلی کشور نام برد و از گشوده شدن قفل‌های خارجی ابراز خشنودی کرد.

او تاکید کرد: آنچه ما به عنوان سیاست می‌شناسیم از درون جامعه تولید و عرضه می‌شود و ما در جامعه نیازمند آن هستیم که از بسیاری موضوعات و مقوله‌ها یک طرح مشترک در سطح جامعه و نخبگان ایجاد کنیم. مادامی که این طرح مشترک شکل نگیرد اذهان عمومی به موضوعاتی مانند دموکراسی، توسعه و عدالت نزدیک نخواهد شد و پیشرفت امور کشور غیرممکن می‌شود.

فراهانی افزود: انتخابات پیش‌رو فرصتی برای دعوت بدنه اجتماعی به سمت اصلاح، تعالی و حرکت به سمت توسعه پایدار کشور است که تمامی جریان‌های دلسوز و آگاه نسبت به آسیب‌شناسی معضلات و ارائه راه‌حل بر مبنای وحدت ملی پرداخته و به روند تغییرات کمک نمایند.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان افزود: ما در حزب ندای ایرانیان تشکیل مجلسی قدرتمند و کارآمد برآمده از اراده ملت و به قول مقام معظم رهبری با مشارکت و حضور همه ایرانیان را از اصلیترین راهکارهای برون‌رفت از بحران‌های ملی و منطقه‌ای کشور می‌دانیم لذا رد صلاحیت شمار قابل توجهی از جوانان این کشور به بهانه عدم التزام به اسلام و نظام جمهوری اسلامی را جفا در حق انقلاب و سرنشینان این کشتی می‌دانیم و خار در چشم و استخوان در گلو به بحران‌ها و چالش‌های پیش‌روی کشور از یک رو و رویکرد ناصواب حذفی یاران و دوستان انقلاب و نظام از سوی دیگر می‌نگریم.

فراهانی افزود: ما معتقدیم خروج از بحران‌ها و چالش‌های پیش‌رو باید با مشارکت همه ایرانیان حل و فصل شود.

او تاکید کرد: باید ثابت کنیم که استوار و متحد پیروز این می‌دانیم یعنی نه تنها منفعل نیستیم بلکه مجلسین را معتدل کرده و توسعه همه‌جانبه کشور را با قوت تمام و با امید و نشاط جوانانه همراه خواهیم کرد.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان به نگاه حزب ندا به توسعه سیاسی اقتصادی حوزه عمومی و امنیت به فعالیت‌های این حزب در زمان تاسیس اشاره کرد و گفت: ندای ایرانیان حزبی است با هویت متعین نه سیال اما آنقدر انعطاف‌ دارد که در ائتلاف با سایر احزاب بدون آنکه از حداقل‌هایش عبور کند به ائتلاف برسد.

فراهانی در پایان مهم‌ترین سلاح حزب ندای ایرانیان را تعامل، مدارا و گفت‌وگو خواند.

کد خبر : ۳۴۰۱۰۴