خبرگزاری کار ایران

ابوطالبی در توئیتر:

با اجرای برجام، پرچم افتخارآمیز ایرانی بودن دوباره برافراشته شد

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری تاکید کرد: با اجرای برجام، پرچم افتخارآمیز ایرانی بودن دوباره برافراشته شد.

به گزارش ایلنا، حمید ابوطالبی در صفحه شخصی خود در توئیتر با بیان اینکه با گزارش آژانس، برجام اجرایی و پرچم افتخارآمیز ایرانی بودن دوباره برافراشته شد، گفت: با این گزارش، تحریم‌ها رفع و گره سیاست و اقتصاد باز شد و حیثیت ملی و غرور جهانی بازگشت.

وی با بیان اینکه اما بر سیاستمداران کشور از هر اندیشه وجناحی است که چندین موضوع را سرمشق کنش‌های خویش قراردهند، اظهار داشت: کاغذپاره خواندن تصمیمات دیگران در عرصه بین‌الملل، نشانه قدرتمندی نیست؛ بلکه ورق‌پاره‌ها را به زباله‌دان تاریخ ریختن، اوج قدرت وهنرمندی است.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری ادامه داد: سیاست تقابل و ستیزه‌جویی بی‌منطق، بهره‌ای جز نابودی توان ملی نخواهد داشت؛ در برابر اثرات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی برآمده از این سیاست‌ورزی مسئولیم.

ابوطالبی تاکید کرد: اسلام و اسلامیت و ایران و ایرانی بودن را هزینه خطاهای عمدی و سهوی ننماییم؛ و اسلام‌گریزی و ایران‌هراسی را کسوت افتخار و لباس اقتدار نپوشانیم.

وی با بیان اینکه برای قدرت هشت ساله، کشور را درگیر بلایایی چند دهه‌ای نکنیم، یادآور شد: برای کسب وجهه کاذب وساختن تصویری جعلی ازخود، چهره زیبای کشور را نابود ننماییم.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری افزود: مسئولیت‌ناپذیری و شعارهای زودگذر چه برسر ما خواهد آورد و نادانی و نابسامانی فکری، و قدر اندیشمند و متفکر در کشورداری ندانستن چقدر فاجعه‌آمیز است.

ابوطالبی با بیان اینکه سیاست و سیاست‌ورزی را راه و رسمی است، تصریح کرد: خودرایی وخودپسندی سیاست نیست؛ و عمرعوام گرایی و عوام‌فریبی کوتاه است؛ بیاییم دست به دست هم دهیم و این دوران سخت پسابرجام را با همدلی و همزبانی طی کنیم که جهان آبستن حوادث است و بیم موج و گردابی چنین حائل در پیش‌رو.

وی خاطرنشان کرد: اینک بر ما است که وحدت و یکپارچگی پیشه کنیم؛ با یکدیگر به صمیمیت برآییم؛ آسایش و رفاه مردم راعزم جزم خود بدانیم و ایرانی آباد و ملتی سرافراز بپا داریم.

کد خبر : ۳۳۸۴۸۰