خبرگزاری کار ایران

سرپرست موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س):

ملاقات سید حسن خمینی با سفیر فرانسه کذب است

نگرانی برخی از جریان های سیاسی داخل کشور نسبت به کاندیداتوری یادگار گرامی امام و موفقیت او در انتخابات خبرگان رهبری، موجب آن شده که این گروه ها و جریان ها ارزش های اخلاقی و منافع ملی را از یاد برده و تنها به تخریب وجهه ی یادگار امام فکر کنند.

 به گزارش ایلنا، در همین راستا، اخیرا یک خبرسازی مضحک و عجیب در مورد «برگزاری میهمانی در کاشانک با حضور سیدحسن خمینی و سفیر فرانسه در تهران» در برخی از رسانه های تندرو منتشر شد.

محمدعلی انصاری سرپرست موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در گفت‌‌وگویی، ضمن تکذیب شدید این خبرسازی اظهار داشت: باید عرض کنم که چه خوب است به گردانندگان و تولیدکنندگان این نوع دروغ ها، خصوصا به مسئولین این سایت ها مدال شجاعت در دروغ پردازی اعطا شود.

وی افزود: بدون شک اشاعه چنین اخباری حکایت از طراحی و سناریوی خاص در راستای امام زدایی و مخدوش ساختن عظمت شخصیت و اندیشه اوست و متأسفانه حقد و کینه این جریان مشکوک علیه بیت امام که به شدت رو به فزونی می رود، جه بسا استقلال و تمامیت کشور را نیز نشانه رفته است که باید نهادهای صادق امنیت و اطلاعات کشور با عاملان آن برخورد کنند.

انصاری تصریح کرد: از حامیان این جریان باید پرسید که شما برای مقابله و دشمنی با بیت امام و رسیدن به اهداف و آرزوهای خود تا کجا می خواهید پیش بروید؟! اگر دین ندارید آزاد مرد باشید.

کد خبر : ۳۳۸۰۰۱