خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

سرلشکر صفوی درگذشت سردار فولادگر را تسلیت گفت

سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری، طی پیامی عروج ملکوتی مهاجر الی الله سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر حاج علی اصغر فولادگر را به خانواده ایشان تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

خانواده محترم سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر حاج علی اصغر فولادگر

سلام علیکم

عروج ملکوتی مهاجر الی الله سردار سرتیپ دوم پاسدار حاج علی اصغر فولادگر (در فاجعه منا)، واصل و موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

فقدان آن پاسدار مومن که پدری مهربان و با تقوی بود و سالیانی در سلک پاسداری در سپاه منشاء خدمات خالصانه و عمری را با پارسایی و عشق و خدمتگذاری صادقانه به اهل بیت، خصوصا حضرت ابا عبد ا... الحسین (ع) سپری و عاقبت در ایام ذی الحجه و ایام حج تمتع در اثر بی‌کفایتی و خیانت آل سعود، جهان فانی را وانهاد و با عشق دیدار حضرت حق به دیار باقی شتافت، ضایعه جبران ناپذیر است که جز با صبر و پناه بردن به ایزد منان التیام نمی‌یابد.

تلاش بی‌وقفه در مسندهای مختلف در سپاه از یک سو و حضور در سنگر داخلی و خارج از کشور (لبنان، سودان و...) و کارهای علمی، گویای خستگی ناپذیری آن مرحوم بود.

اینجانب مصیبت وارده را به سرکار عالی، فرزندان عزیزتان و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای آن فقید سعید، علو درجات و هم نشینی با حضرت ابا عبد الله الحسین (ع)، صلحا و صدیقین و برای شما و فرزندان معزز و سایر بازماندگان سوگوار پاداش صابرین توام با سلامت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی

کد خبر : ۳۳۷۸۶۵