خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در دمشق:

سیاست‌های آل سعود در منطقه شکست خورده است

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۲۳۸

وزیرکشور همکاری‌ نزدیک وزارتخانه‌های کشور ایران و سوریه در چارچوب تفاهم‌نامه‌های امضا شده را هدف اصلی سفر خود به دمشق اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به دمشق اظهار کرد: آموزش‌ نیروی انسانی، برخورد با قاچاق انسان و همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های امنیت و پلیس، ازجمله محورهایی است که در این سفر درباره آن با مقامات سوری مذاکره خواهیم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه عربستان جایگاه خود را در جهان اسلام از دست داده است و رژیم آل سعود هم‌اکنون یک رژیم متزلزل در میان کشورهای اسلامی است گفت: آل‌سعود در این چند سال خسارت‌های بسیار زیادی به جهان اسلام وارد کرد تا بتواند مزدوری خود را به رژیم صهیونیستی و امریکا ثابت کند، اما مردم در کشورهای مختلف جهان اسلام مقابل سیاست‌های آل سعود ایستادند و نقشه‌های آل سعود، امریکا و رژیم صهیونیستی را نقش بر آب کردند.

رحمانی‌فضلی همچنین با بیان اینکه عربستان خیال کرده بود تروریست‌ها در عرض دو ماه، سوریه را اشغال می‌کنند و در یمن نیز گمان می‌کرد به مدت دو هفته می‌تواند بر این کشور تسلط یابد، افزود: سیاست‌های آل سعود در عراق، سوریه، یمن و جای‌جای جهان اسلام که محور مقاومت در آن وجود دارد، شکست خورده است و مردم جهان اسلام نیز از آل سعود متنفرند.

وزیر کشور در گفت و گو با واحد مرکزی خبر گفت: با توجه به این شکست‌ها و هزینه‌های گزافی که عربستان صرف تروریست‌پروری و تأمین سلاح و مهمات تروریست‌ها می کند، به شدت عصبانی شده است و در عصبانیت خود دست و پا می زند. همه می‌دانند پیروزی با محور مقاومت و مردمی است که در جهان اسلام مقابل سیاست‌های تروریستی رژیم صهیونیستی، امریکا و آل سعود ایستاده‌اند.

وزیر کشور در بدو ورود به دمشق مورد استقبال محمد ابراهیم شعار، همتای سوری خود قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز