خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور:

با کشتن , زدن و بستن بیداری اسلامی نابود نمی‌شود

دادستان کل کشور گفت: سازمان ملل به جای اینکه جنایات آل سعود را محکوم کند، علیه مردم یمن قطع‌نامه صادر می‌کند و شورای امنیت به کشتار مردم نیجریه و فاجعه منا بی‌توجه است اما درباره حادثه تروریستی پاریس واکنش نشان می‌دهد و سوال اینجاست مگر مردم نیجریه و مسلمانان در منا انسان نیستند؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در حاشیه مراسم ختم حجت‌الاسلام نمر باقر النمر که در مدرسه عالی مطهری تهران برگزار شد، اظهار داشت: ما آل سعود و بحرین را در امتداد راهبردی نظام استکبار جهانی می‌دانیم و معتقدیم نظام حاکم بر بحرین و حجاز ماموریت‌های آمریکا را عملیاتی می‌کنند، چرا که نمی‌خواهند نظام اسلامی پا بگیرد.

او اضافه کرد: امروز مردم دنیا پیام انقلاب اسلامی را دریافت کرده‌اند و برخلاف تصور آنها که فکر می‌کنند با کشتن شیخ نمر یا ایجاد محدودیت برای علمای بحرینی قادر به کنترل جریان بیداری اسلامی هستند، بیداری اسلامی با کشتن و زدن و بستن نابود نمی‌شود.

دادستان کل کشور با اشاره تلویحی به بیانات چند ماه گذشته مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: اگر امسال زکزاکی‌ها را زندانی و شیخ نمرها را به شهادت می‌رسانند، بدانند که هزاران زکزاکی و میلیون‌ها نمر در حجاز و دیگر کشورها برای دفاع از اسلام و قرآن بپا می‌خیزند و باید بدانند که با کشتن شیخ نمرها و زکزاکی‌ها، بیداری اسلامی متوقف نمی‌شود.

حجت‌الاسلام رئیسی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی پرچمی به نام دین برافراشته شد که پرچمدار آن ملت ایران بود و از آنجا که نظام استکباری نظام و حکومتی که به نام دین تشکیل شده بود را مانعی در برابر اهداف استکباری خود می‌دانست، تلاش‌های بسیاری انجام شد تا این نظام پا نگیرد.

او ادامه داد: در دهه نخست انقلاب دشمن توطئه خود را در 8 سال جنگ تحمیلی آشکار کرد، در دهه دوم تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تثبیت نظام بکار برد و در دهه سوم تلاش کردند تا مانع از عالم‌گیر شدن پیام انقلاب اسلامی که همان پیام بیداری است، شوند اما موفق نشده و به برکت انقلاب امروز ملت‌های مسلمان بیدار شده و هویت دینی و اسلامی خود را بازیافته‌اند؛ چرا که پیام بیداری اسلامی نفی ظلم، استکبار و حاکمیت دین و ارزش‌های الهی است.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی براینکه «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود»، گفت: . همانطور که ما عاشورا را روز تولد امام حسین (ع) می‌دانیم روز شهادت شیخ نمر نیز روز تولد او است و آل سعود مطمئن باشد که خون شیخ نمر دامنش را می‌گیرد و رژیم آل سعود را به زیر می‌کشاند.

دادستان کل کشور با اشاره به جنایات آل سعود علیه انقلاب مردم یمن خاطرنشان کرد: سازمان ملل به جای اینکه جنایات آل سعود را محکوم کند، علیه مردم یمن قطع‌نامه صادر می‌کند و شورای امنیت به کشتار مردم نیجریه و فاجعه منا بی‌توجه است اما درباره حادثه تروریستی پاریس واکنش نشان می‌دهد و سوال اینجاست مگر مردم نیجریه و مسلمانان در منا انسان نیستند؟

رئیسی در پایان تصریح کرد: نظام استکبار و آل سعود باید بداند که خون شهدا هیچگاه هدر نمی‌رود و ظلم ظالمان ادامه نخواهد داشت و همین خون مطهر شهیدان است که دل‌های مردم را به یکدیگر نزدیک نموده و زمینه سقوط دولت‌های استکباری را فراهم خواهد کرد.

کد خبر : ۳۳۶۲۵۹