خبرگزاری کار ایران

رییس جمهور در دیدار جانباز آزادبخت:

متانت و روحیه جانبازان، درسی برای همه مسئولان و مردم است

رییس جمهور با حضور در منزل جانباز حسین آزادبخت از ایمان، صبر، متانت و روحیه مثال‌زدنی این جانباز دوران دفاع مقدس و همسرش تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی در دیدار با جانباز آزادبخت که در ۱۸ سالگی در جبهه‌های حق علیه باطل قطع نخاع شد، گفت: دیدن این همه صبر و متانت و روحیه شما درسی برای همه مسوولان و مردم است.

 رییس‌ جمهوری با بیان اینکه شما معامله بزرگی با خدا کردید که سود آن در دنیا افتخار و عزت و در آخرت قرب الی الله است، افزود: شما جانبازان درگام نخست با حضورتان در جبهه‌های حق علیه باطل، تصویری مثال‌زدنی از ایثار ارائه کردید و پس از آن نیز با تحمل سال‌ها سختی، با صبر و روحیه خوبتان، مایه درس‌آموزی برای همه نسل‌های پس از جنگ خواهید بود.

روحانی ملاقات با جانبازان و خانواده شهدا را مایه خرسندی و افتخار خود دانست و خطاب به همسر جانباز حسین آزادبخت، تصریح کرد: قطعاً ایمان استوار و صبر و متانت همسران جانبازان و خانواده‌های شهدا ستودنی است.

حسین آزادبخت که در سال ۶۵ و در عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع جانبازی نایل شده است در این دیدار با روحیه‌ای قوی، ضمن استقبال گرم و صمیمی از رییس جمهوری تاکید کرد: اگر دوباره مجال یابد، همین مسیر را که پیش از این طی کرده، در راه دفاع از اسلام و کشور طی خواهد کرد.

در این دیدار که حسین فریدون دستیار ویژه رییس‌ جمهوری و حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشتند، رییس‌ جمهوری لوح تقدیر و هدایایی به اینجانباز گرامی دفاع مقدس اهداء کرد.

کد خبر : ۳۳۵۱۶۶