خبرگزاری کار ایران

مهرداد مسعودی:

کنگره حزب همبستگی اول بهمن برگزار می‌شود

پنجمین کنگره حزب همبستگی ایران اسلامی بهمن ماه امسال برگزار می شود.

مهرداد مسعودی ، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، گفت: سیاستگذاری و رویکرد حزب همبستگی در جریان دو انتخابات حساس و مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ، رویکردی اعتدالی و منطبق با دیدگاه  احزاب 18 گانه اصلاحات است.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین کنگره حزب همبستگی اظهار داشت : این کنگره  روز پنجشنبه مورخ یک بهمن ماه 94 از ساعت 8 صبح الی 17 در محل مجموعه فرهنگی تلاش وابسته به وزارت رفاه واقع در خیابان ولیعصر چهارراه پارک  وی برگزار می شود.

دبیر اجرایی کنگره پنجم حزب همبستگی ایران اسلامی موضوع اصلی و محوری کنگره  مذکور را  برگزاری" پنجمین دوره انتخابات اعضای شورای عالی و انتخاب بازرسان" اعلام کرد و گفت: تمامی مسئولین شعب استان ها و حوزه های شهرستان های سراسر کشور در این همایش حضور فعال خواهند داشت. همچنین حمایت از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری مد نظر حزب همبستگی از دیگر محور های این همایش بزرگ است و قریب  به اتفاق کاندیداهای دوره دهم مجلس شورای اسلامی سراسر کشور که مورد وثوق و حمایت حزب همبستگی هستند نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

وی تاکید کرد: از آنجایی که حزب همبستگی ایران اسلامی ، اولین حزب پارلمانی در جمهوری اسلامی است که در سال 77 توسط بیش از 50 نفر از نمایندگان مجلس پنجم شورای اسلامی تاسیس شد ، این حزب در راستای هرچه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات و حضور حداکثری مردم ایران از سراسر کشور در پای صندوق های رای ، با تمام توان و ظرفیت خود ، در این رویداد مهم و سرنوشت ساز فعالیت خواهد کرد.

کد خبر : ۳۳۳۲۹۰