خبرگزاری کار ایران

نوباوه در پاسخ به ایلنا:

دلیل صداوسیما برای عدم پخش مصاحبه ظریف باور کردنی نیست

نماینده مردم تهران در مجلس نهم اظهار داشت: اینکه می‌گویند برنامه نود و فردوسی‌پور به صورت سرخود و مستقلا اقدام به مصاحبه با وزیر امور خارجه کرده‌ است حرف درستی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در فرمانداری تهران در حاشیه ثبت‌نام بیژن نوباوه برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص علت لغو پخش مصاحبه ظریف با عادل فردوسی‌پور در برنامه نود گفت: من دیروز این خبر را شنیدم و دلایلی که آورده شده از جمله اینکه این مصاحبه بدون هماهنگی بوده است را قبول ندارم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سابقه ۳۵ ساله من در صداوسیما این را می‌گوید که بدون هماهنگی با سردبیر و افراد بالا‌تر از آن در سازمان امکان ضبط و گرفتن حتی یک دقیقه مصاحبه وجود ندارد٬ پس اینکه می‌گویند برنامه نود و فردوسی‌پور به صورت سرخود و مستقلا اقدام به مصاحبه با وزیر امور خارجه کرده‌ است حرف درستی نیست.

وی افزود: ماهیت برنامه نود یک برنامه چالشی و پرمخاطب است و بهتر مدیران سازمان می‌گذاشتند این برنامه پخش شود و جلوی آن را نمی‌گرفتند از سوی دیگر سابقه آشنایی من با فردوسی‌پور آنقدر هست که این اطمینان را دارم که وی بدون هماهنگی اقدام به ضبط این مصاحبه نخواهد کرد.

این عضو جبهه پایداری همچنین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من از حوزه انتخابیه تهران داوطلب نمایندگی شده‌ام و از طرف جبهه پایداری و اصولگرایان در این انتخابات شرکت خواهم کرد.

وی در خصوص ترکیب آینده مجلس گفت: اکنون بسیار سخت است که ترکیب مجلس را پیش‌بینی کنیم اما اینکه این روز‌ها که نزدیک انتخابات است بحث ارائه لیست و ائتلاف می‌شود نشان از ضعف و نبود احزاب در کشور را دارد.

این نماینده مجلس نهم افزود: هیچکدام از طرح‌ها و لوایح ما در مجلس شورای اسلامی به صورت تشکیلاتی و حزبی مورد بررسی قرار نمی‌گیرد و در واقع این افراد هستند که در ‌‌نهایت برای قوانین کشور تصمیم‌گیری می‌کنند.

نوباوه ادامه داد: چه در دوره مجلس نهم و چه دوره هشتم ما همواره با اقلیت مجلس در بسیاری از طرح‌ها و لوایح دارای اتفاق نظر بودیم و از رابطه خوبی با آن‌ها برخوردار هستیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که سه گانه موتلفه، ایثارگران و پایداری بتواند با جامعه روحانیت تعامل کند و در ‌‌نهایت به لیست واحد برسند.

کد خبر : ۳۳۲۵۴۲