خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌هایی از ستاد انتخابات؛

سعید جلیلی هم نامزد خبرگان شد! / پای والیبالیست‌ها به وزارت کشور باز شد+ تصاویر

روز پنجم ثبت‌نام انتخابات مجلس خبرگان و روز پنجم مجلس شورا همچون روزهای گذشته٬ حاشیه‌های مختلفی داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ روز پایانی ثبت‌نام انتخابات مجلس خبرگان و روز پنجم ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور چهره‌های سرشناس اصولگرا و اصلاح‌طلب برای ورود به مجلس شورای اسلامی بود.

ثبت‌نام‌های داوطلبان مجلس خبرگان پنجم در حالی انجام می‌شود که تقریبا چهره‌های شناخته شده این مجلس مراحل نام‌نویسی خود را در روزهای گذشته انجام داده‌اند و چهره‌های اندکی باقی مانده‌اند که احتمالا امروز ثبت‌نام می‌کنند.

اصولگرایان و اصلاح‌طلبان آمدند
فیاض زاهد٬ رسول منتجب‌نیا٬ محمدجواد حق‌شناس٬ مرتضی الویری و حسن رسولی از چهره‌هایی بودند که امروز برای ثبت نام به وزارت کشور و فرمانداری‌ تهران رفتند.

غلامعلی حدادعادل٬ علی مطهری٬ اسماعیل کوثری و علیرضا زاکانی نیز از چهره‌های شناخته شده اصولگرا بودند که صبح امروز ثبت‌نام کردند.

حاشیه انتخابات

ثبت‌نام با ویلچر
امکانات فرمانداری تهران در مقایسه با وزارت کشور٬ قابل مقایسه نیست٬ برخی داوطلبان که به لحاظ جسمی مشکل داشتند٬ برای حضور در فرمانداری با مشکل مواجه بودند.

فرمانداری

مهلت‌های پایانی و صف‌های طولانی‌تر
هر چه به روزهای پایانی ثبت نام‌ها نزدیک‌تر می‌شویم شاهد صف‌های طولانی‌تر داوطلبان برای نام نویسی در هر دو انتخابات هستیم. امروز هم تلاش می‌شود کار ثبت‌نام داوطلبان با سرعت بیشتری انجام شود.

ثبت نام یکی از خبرنگاران در انتخابات مجلس
یکی از نکات جالب امروز اقدام یکی از خبرنگاران برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس بود خبرنگار یکی از روزنامه‌های سراسری کشور که از اولین روز ثبت‌نام‌ها برای پوشش اخبار در وزارت کشور حضور دارد امروز به عنوان داوطلب در ستاد انتخابات حاضر شد و برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

یکی از ثبت‌نام‌های حاشیه‌ای امروز٬ نام‌نویسی نصرت‌الله تاجیک سفیر پیشین ایران بود که حاشیه‌های در انگلستان برای وی ایجاد شده بود.

 احوال پرسی مطهری با نوه آیت الله مدرس
علی مطهر ی که امروز برای ثبت نام در انتخابات مجلس حاضر شده بود به محض ورود با زهرا پیشگاهی‌فر نوه آیت الله مدرس احوال‌پرسی کرد و پس از ثبت نام در نشست خبری حاضر شد و گفت: هر مقام معصومی در جایگاه غیر قابل انتقاد قرار گیرد هم برای خودش خطر دارد و هم برای اسلام.

داوطلب خبرگان خبر ثبت‌نامش را برای رسانه‌ها آماده کرده بود
محسن اسماعیلی از داوطلبان خبرگان پنجم با تقسیم کاغدهایی بین خبرنگاران٬ خبر ثبت‌نام خود را از پیش آماده کرده بود و آن را در اختیار خبرنگاران می‌گذاشت!

اسماعیلی

پای والیبالیست‌ها به وزارت کشور باز شد
پس از ثبت نام عزیزالله محمدی رئیس سابق سازمان لیگ، بهنام محمودی بازیکن سابق تیم ملی والیبال برای حضور در انتخابات مجلس امروز در وزارت کشور حاضر شد و اقدام به نام نویسی کرد.

حاشیه انتخابات

رسایی از صف های طولانی وزارت کشور به فرمانداری پناه برد
حمید رسایی به دلیل وجود صف های طولانی در وزارت کشور و زیاد بودن تعداد ثبت نام کنندگان از نام نویسی در وزارت کشور منصرف شد و برای ثبت نام در انتخابات مجلس به فرمانداری تهران رفت.

رسایی

ادعای حضور  ۱۲۰ نماینده  از جریان مستقل در مجلس دهم
یک داوطلب که خود را نماینده مستقلان می‌خواند٬ با حضور در وزارت کشور و ثبت نام به عنوان کاندیدای مستقل مدعی شد که آنها ۹۰ تا ۱۲۰ نماینده در مجلس دهم خواهد داشت.

حضور سعید جلیلی در وزارت کشور
در ادامه فردی با حضور در ستاد انتخابات و ثبت نام برای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از حوزه تهران نام خود را سید سعید جلیلی معرفی کرد و مدعی شد در مجامع اسلامی خارج از کشور او را با نام سعید آل‌محمد می‌شناسند.

جالب اینجا بود که او مدعی شد از بانیان روزنامه سلام (روزنامه توقیف شده اصلاح‌طلب به مدیریت موسوی خوینی‌ها) بوده است. وی با شعار قرار است «آقای جهان شویم» و با کاغذی که بین خبرنگاران تقسیم می‌کرد٬ خود را به دیگران معرفی کرد.

جلیلی

کد خبر : ۳۳۲۳۳۹