خبرگزاری کار ایران

کواکبیان درجمع خبرنگاران:

در قالب شورای سیاستگذاری به لیست‌واحد می‌رسیم/ اصولگرایان از افراطیون جدا شوند

دبیر کل حزب مردم سالاری گفت: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات پیام مثبت و روشنی به قدرت‌های بزرگ خواهند داد و می‌تواند اقتدار ایران را در منطقه دامن بزند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی کواکبیان پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران به تشریح ویژگی اساسی و مهم انتخابات این دور پرداخت و اظهار داشت: حق‌الناس بودن به عنوان یکی از موضوعات مهم راهبردی و استراتژیک که باید از سوی تمام دستگاه‌های نظارتی، تبلیغاتی و اجرایی که به فعالیت مشغول‌اند مهم انگاشته شود.

دبیر کل حزب مردمسالاری با بیان اینکه انتخابات آتی اولین انتخاباتی است که از سوی دولت یازدهم برگزار می‌شودف گفت: انتظار می‌رود بی‌حاشیه‌ترین و مطلوب‌ترین انتخابات باشد که کارنامه درخشانی از خود بجای بگذارد.

وی حضور گسترده مردم را در انتخابات به عنوان یک پیام خوب به قدرت‌های بزرگ به عنوان سومین ویژگی اساسی انتخابات برشمرد و گفت: قطعا مشارکت حداکثری می‌تواند اقتدار ایران را در منطقه دامن بزند.

وی بیان داشت: ما پرچمدار اصلاحات در مجلس دهم خواهیم بود و همچون مجلس هشتم هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهیم که پرچم بر زمین بماند.

کواکبیان با تاکیدبر اینکه در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای سیاست‌گذاری انتخابات به لیست واحدی در سراسر کشور خواهیم رسید٬ گفت: تمام سعی خود را بر این گذاشته‌ایم که مطالبات برجای مانده را با پیروزی در انتخابات تحقق دهیم و تغییراتی را ایجاد کنیم که به نوعی خانه تکانی در مجلس ایجاد شود.

کواکبیان گفت: ان‌شاءالله اصولگرایان معتدل از اصلاح‌طلبان حمایت کنند و از هر گونه افراطی‌گری خود را جدا کنند.

کواکبیان صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور به عنوان کاندیدای انتخابات مجلس دهم اقدام به نام‌نویسی کرد طبق گفته کواکبیان وی کاندیدای مردم تهران، ری و شمیرانات خواهد بود.

کد خبر : ۳۳۲۱۲۰