خبرگزاری کار ایران

فلاحیان در جمع خبرنگاران:

نمی‌توان گفت رای مردم اعتبار شرعی و قانونی ندارد

وزیر پیشین اطلاعات گفت: رای دادن امری مقدس و یک تکلیف است نمی‌توان گفت رای مردم اعتبار شرعی و قانونی ندارد اساس نظام و حکومت ما بر قانون و احساس تکلیف است تاسف می‌خورم که برخی در انتخابات حالت بی‌تفاوتی به خود می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی فلاحیان پس از ثبت نام در دو انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خوشبختم بار دیگر توفیق حضور در وزارت کشور را داشتم تا برای انتخابات خبرگان از حوزه خوزستان و برای انتخابات مجلس از حوزه تهران نام‌نویسی کنم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم تلاش کنیم انتخاباتی پرشور با هیجان و سالم برگزار شود٬ چون نماد حکومت اسلامی ما حضور مردم در انتخابات است. شما رسانه‌ها هم وظیفه حساسی در شرایط فعلی کشور و منطقه بر عهده دارید٬ در پیچ‌های خطرناکی هستیم مشکلات فراوانی داریم که نیازمند این است همه اقشار و کسانی که حوزه گسترده نفوذ روی افکار مردم دارند در انتخابات فعال شوند آن‌ها می‌توانند در معرفی نامزدهای اصلح فعال باشند و این یک تکلیف الهی است.

فلاحیان با تاکید بر اینکه حکومت باید مردمی باشد، گفت:  رای دادن امری مقدس و یک تکلیف است. نمی‌توان گفت رای مردم اعتبار شرعی و قانونی ندارد٬ اساس نظام و حکومت ما بر قانون و احساس تکلیف است تاسف می‌خورم که برخی در انتخابات حالت بی‌تفاوتی به خود می‌گیرند همه ما نقطه‌های روشنی هستیم که اگر دور هم جمع شویم کشور ما نورانی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز جهان ما را به عنوان کشوری تاثیرگذار می‌شناسد هرچه همدلی و همزبانی بیشتر باشد معلوم می‌شود مسئولان نظام چکیده ملت هستند بی‌تفاوتی کار خطرناکی است ان‌شاءالله همه سعی کنند انتخابات پرشور باشد. 

فلاحیان در بیان دلیل خود برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس گفت: مردم خوزستان از ما توقعات زیادی دارند و علاقمند بودند در امور اجرایی هم به آن‌ها کمک کنم نمایندگی مجلس وظیفه بسیار مهمی است اگر نظارت خوب و دقیق و بدون مزاحمت باشد وظیفه ذاتی نمایندگان است شاید اگر در هر دو انتخابات رای بیاوریم هم افزایی بیشتری برای خدمت به مردم داشته باشم.

کد خبر : ۳۳۲۰۱۴